قاضی: نباید کار به جایی می‌کشید که دغدغه ما نیفتادن باشد

به‌ گزارش ‌عرصه، محمد قاضی درباره پیروزی این تیم برابر نفت، اظهار کرد: بازی بدی نبود، اما فشار بازی بالا بود و توانستیم بازی بهتری انجام دهیم و سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

او درباره انگیزه تیمی بازیکنان پدیده علی‌رغم مصاحبه‌هایی مبنی بر تیم داری نکردن این باشگاه در فصل بعد، گفت‌: این سومین سالی است که برای من چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. با صبا و نفت چنین مشکلاتی را چشیده بودم و امسال نیز با پدیده این شرایط را تجربه کردم. بازیکنان زحمت زیادی کشیدند تا تیم در لیگ برتر نگه داشته شود. در یک برهه زمانی کسی در کنار ما نبود و تنها خودمان بودیم. خدا را شکر در این چند وقت شرایط باشگاه بهتر شد و مسئولانی که آمدند وضعیت تیم را بهبود بخشیدند. حیف است که پدیده‌ می‌افتاد و مشهد نمی‌توانست سال بعد تیمی در لیگ برتر داشته باشد.

قاضی ادامه‌ داد: اما به طور کلی باید بگویم که این گونه فوتبال بازی کردن خوب نیست که دغدغه‌ ما به جای کسب سهمیه نیفتادن باشد. تیمی که در تیم فصل نخست دوم جدول رده‌بندی بود، ناگهان با کسر شش امتیاز که متوجه نشدیم چطور کم شد به رده دوازدهم سقوط کرد و ما درگیر مشکلات متعدد دیگری شدیم. درباره مصاحبه اخیر باید بگویم که نمی دانم مسئولانی که در پدیده هستند چرا این کارها را انجام می‌دهند.

مهاجم پدیده در پاسخ به این سوال که برنامه فصل بعد باشگاه پدیده در قبال او و سایر بازیکنان چه خواهد بود؟ تصریح کرد: قرار شده اسپانسر جدیدی بیاید تا شرایط تیم را تغییر دهد، اما این مساله زمان بر خواهد بود. هنوز برای تصمیم گیری برای فصل بعد دو بازی باقی‌ مانده و پس از آن آینده‌مان مشخص خواهد شد.



دیدگاهها بسته شده است.