دختر و داماد ترامپ در افتتاحیه سفارت آمریکا در قدس شرکت می‌کنند


یک رسانه صهیونیستی اعلام کرد که دختر و داماد ترامپ قرار است در افتتاحیه سفارت آمریکا در قدس در ۲۴ اردیبهشت ماه شرکت کنند.

به گزارش عرصه، رسانه صهیونیستی جروزالم پُست امروز چهارشنبه اعلام کرد سفارت آمریکا در بیت المقدس (اورشلیم) ۱۴ ماه می سال جاری میلادی مصادف با ۲۴ اردیبهشت ماه رسماً افتتاح می شود.

بر این اساس، قرار است ایوانکا ترامپ دختر و جرد کوشنر داماد دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به نمایندگی از دولت این کشور در مراسم افتتاحیه شرکت کنند.

شایان ذکر است، «یسرائیل کاتز» وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی چندی پیش در اظهاراتی وقیحانه از انتقال سفارت آمریکا در سرزمین های اشغالی به بیت المقدس در «روز نکبت» (یوم النکبه) و مصادف با هفتادمین سالگرد تأسیس «رژیم جعلی اسرائیل» (۱۴ ماه می مصادف با ۲۴ اردیبهشت ماه) خبر داده بود.

لازم به ذکر است، مجمع عمومی سازمان ملل ۲۱ دسامبر سال جاری میلادی با ۱۲۸ رأی موافق، ۹ رأی مخالف و ۳۵ رأی ممتنع، پیش‌نویس قطعنامه مربوط به وضعیت قدس را علیه اقدام یکجانبه ترامپ به تصویب رساند.

کشورهای مخالف با این قطعنامه، آمریکا، گواتمالا، هندوراس، جزایر مارشال، میکرونزی، نائورو، پالائو، توگو و رژیم صهیونیستی بودند.

گفتنی است دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نیز ۶ دسامبر سال جاری میلادی (۱۵ آذر ماه) اعلام کرده بود که قصد دارد سفارت آمریکا را به بیت المقدس منتقل کند و آن را به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی معرفی کند.



دیدگاهها بسته شده است.