انتظار ۱۶ ساله برای افتتاح مرکز سینمایی ساوجبلاغ در البرز

به گزارش عرصه منطقه البرز، محمدعلی نجفی عصر امروز  پنجشنبه دهم خرداد در نشست وزیر ارشاد با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و اشتهارد که در فرهنگسرای امام علی (ع) شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، اظهار کرد: بدون شک حضور وزیر ارشاد در البرز منشاء برکات خوبی برای ارتقای زیرساخت های حوزه فرهنگ و هنر خواهد بود.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه البرز هنرمندان نامی زیادی را در خود جای داده اما از لحاظ امکانات و زیرساخت‌های فرهنگی بسیار ضعیف است.

وی ابراز کرد: باید پذیرفت امکانات فرهنگی البرز به هیچ وجه زیبنده هنرمندان و اسطوره های فرهنگی این استان نیست و باید زمینه توسعه آنها فراهم شود.

این مسئول توضیح داد: دولت دوازدهم با توام توان درصدد ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در مناطق مختلف کشور است ولی واقعیت این است محدودیت‌های مالی اجازه اجرایی کردن تمامی طرح‌ها و برنامه‌های این حوزه را نمی‌دهد.

استاندار البرز ابراز کرد: برای رفع کمبودهای این بخش از بخش خصوصی می‌خواهیم وارد میدان شود و با سرمایه‌گذاری زمینه رفع کمبودها را فراهم کند.

نجفی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به نیمه کاره ماندن مرکز سینمایی ساوجبلاغ اشاره کرد و گفت: امیدواریم به زودی مرکز سینمایی ساوجبلاغ که از ۱۶ سال پیش نیمه‌تمام مانده به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به ضرورت حمایت عادلانه از هنرمندان رشته‌های مختلف گفت: امیدواریم با حمایت‌های لازم شرایط خوبی    برای تمامی اهالی فرهنگ و هنر استان ایجاد شود.



دیدگاهها بسته شده است.