فناوری اطلاعات > نرم افزار – والاستریت به نقل از مدیران اینستاگرام خبر داد بهزودی کاربران میتوانند ویدئوهای ۶۰ دقیقهای روی این پلتفرم آپلود کنند.
به گزارش عرصه، در حال حاضر روی اپ اینستاگرام فقط ویدئوهای ۶۰ ثانیهای قابل آپلود هستند اما ویدئوهای جدید بلندقد(vertical) نیز خواهند بود. {لینک}
مدیران اپلیکیشنِ به اشتراکگذاری عکس و ویدئو، با تولیدکنندگان محتوی برای توسعه کار خود مذاکره کردهاند.
اینستاگرام در سال ۲۰۱۲ به قیمت ۱ میلیارد دلار توسط فیسبوک خریداری شد و مارک زاکربرگ علاقه خاصی به توسعه محتوای ویدئویی روی آن دارد. دلیل آن پرفروشتر بودن تبلیغات ویدئویی نیز به سایر انواع تبلیغات اینترنتی است که قبلاً روی فیسبوک تجربهشده و حالا قرار است روی اینستاگرام هم تجربه شود.
بنابراین یکی از دلایلی که اینستاگرام به ویدئوهای ۶۰ دقیقهای روی پلتفرم خود فکر میکند، همین موضوع است تا درآمد بیشتری عادی فیسبوک شود.
با ۸۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه تبلیغکنندهها نیاز به زمان بیشتری برای تبلیغ محصول خود روی اینستاگرام پیدا کنند و اینجاست که ویدئوهای طولانیتر نمود پیدا میکنند.
البته ممکن است بر اساس استراتژی جدید، ویدئوها با پرداخت از سوی کاربران تعریف شود تا سیاستی مشابه یوتیوب روی آن پیادهسازی شود.
۳۰۰ میلیون کاربر فعال روزانه ویدئوهای ۱۵ ثانیهای خود را همراه با عکس روی این پلتفرم آپلود کرده و به مدت ۲۴ ساعت ماندگاری دارد. از سوی دیگر استوریهای اینستاگرام بسیار محبوب شده و بهزودی ویدئوهای طولانی جای آن را میگیرد.
۵۶۵۶