سرجیو: مشکل کرار با صنعت نفت باید حل شود

به گزارش عرصه، پائولو سرجیو بنتو سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل ماشین سازی شهریار تبریز اظهار کرد: ما به تمام تیم‌ها احترام می‌گذاریم و همانطور که در بازی با سپاهان عملکرد خودمان را نشان دادیم در بازی با ماشین سازی شهریار تبریز کار خودمان را می‌کنیم و مهم نیست که روبرویمان چه تیمی باشد. ما به وظیفه خود عمل می‌کنیم. ما در مقابل سپاهان بازی خوبی را انجام دادیم و می‌دانیم که در این بازی هم کار سختی پیش‌رو داریم. امیدواریم که بتوانیم با حمایت مردم، مسئولین و هواداران بتوانیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

او ادامه داد: ما برای موفق شدن، نیازمند یک کار تیمی و یک هماهنگی نسبتا خوب هستیم. درست است که در فاز هجومی دچار ضعف هستیم اما ما در طی پنج هفته تمریناتی که انجام دادیم توانستیم در مسیر خوبی قرار بگیریم و در طی هفته‌های آینده می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. این حس مسئولیت‌پذیری بازیکنان من بسیار اتفاق خوبی است و این مساله مرا بسیار به آینده امیدوار می‌کند. این فوتبال است که با بازیکن‌های آن معنا می‌گیرد و ما سرمربی‌ها باید طوری ایده‌های خود را تنظیم کنیم که بتوانیم آن را به بازیکنان خود منتقل کنیم.

او درباره وضعیت کرار جاسم برای ادامه بازی‌های لیگ، گفت: این بازیکن با توجه به مشکلات دلار، قراردادش کاهش یافته است. این مساله باید هر چه سریعتر بین باشگاه و این بازیکن برطرف گردد.

او در پاسخ به این سوال که آیا مسعود شجاعی جزو گزینه‌های مدنظر او بوده، اظهار کرد: راجع به این مساله اطلاع خاصی ندارم.

او درباره شرایط و تغییرات حال حاضر تیمش، گفت: قطعا بدانید که من به دنبال تغییر و پیشرفت باشگاه هستم. من تا به الان حدود ۴۵ بازیکن را مورد بررسی قرار دادم. بعضی از مدیر برنامه‌های بازیکن‌های خارجی این باور را دارند که هر بازیکن خارجی می‌تواند در فوتبال ایران بازی کند اما این تصور، تصور اشتباهی است و هر بازیکنی با هر کیفیتی نمی‌تواند در لیگ برتر فوتبال ایران به فعالیت بپردازد به همین خاطر بررسی این بازیکنان وقت بسیاری از من می‌گیرد و مجبورم برای بررسی کیفیت این بازیکنان ساعت‌ها وقت بگذارم. من بین این ۴۵ بازیکنی که بررسی کردم حدود شش بازیکن را انتخاب کردم ولی در اینجا ما به مشکل برمی‌خوریم که بعضی از این بازیکن‌ها یا رقم قراردادشان بسیار بالا بود یا قصد بازی در فوتبال ایران را نداشتند. به هر حال ما تلاش‌مان را انجام می‌دهیم و امیدواریم که بتوانیم در این زمینه موفق شویم.  

او ادامه داد: ما در حال حاضر با یک بازیکن خارجی به توافق رسیدیم و امیدواریم که در طی دو روز آینده به تیم‌مان ملحق شود و بتوانیم از او استفاده کنیم.

او درباره شرایط فردین عابدینی در تیم صنعت نفت گفت: این بازیکن در طی چند روز با ما تمرین داشته و با ما تمرین خواهد کرد و ما طی روزهای آینده اعلام خواهیم کرد که با او در ادامه همکاری می‌کنیم یا نه.

بنتو ادامه داد: همانطور که در لیست ما مشاهده می‌کنید ما آقای حسین ساکی و سیروان قربانی را در دفاع چپ و راست خود داریم و با اضافه شدن فردین عابدینی می‌توانیم برای انتخاب بازیکن در این نقاط شرایط بهتری داشته باشیم. حتی با آمدن فردین عابدینی می‌توانیم از حسین ساکی به عنوان بال استفاده کنیم و از قابلیت‌های هجومی این بازیکن استفاده کنیم. ما در کنار این بازیکنان مهره‌های جوانی داریم که بازیکنان خوبی هستند و آینده درخشانی در انتظار آنهاست.

سرمربی تیم صنفت نفت آبادان در مورد شرایط تیمش در منطقه دفاع، ادامه داد: من به حسین بغلانی که دفاع آخر تیم است فقط به عنوان یک دفاع آخر صرف نگاه نمی‌کنم. او تکنیک خوبی دارد و می‌تواند در خط هافبک هم به ما کمک کند اما چون سرعت کمی دارد معمولا از او به عنوان دفاع آخر استفاده نمی‌کنم اما با توجه به شرایط ما از او به عنوان دفاع آخر استفاده خواهیم کرد.

ادامه دارد…



دیدگاهها بسته شده است.