گل‌محمدی: می‌شد به پیکان چهار گل بزنیم/ تیمم شخصیت بزرگی دارد

به گزارش عرصه، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی تیمش در برابر پیکان و بازگشت تیم پدیده به صدر جدول اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم، گلی هم که زدیم احساس می‌کنم سالم بود ولی در نیمه اول از دقیقه ۱۰ به بعد خوب نبودیم‌.

او افزود: اجازه دادیم حریف صاحب فضا شود و این کار را برای ما سخت کرد. در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم و حتی می‌شد با ۴ گل بازی را تمام کنیم. این بازی باید با اختلاف بیشتری تمام می‌شد اما از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. هرچه رو به جلو رفتیم استرس ما بیشتر شد.

سرمربی پدیده تصریح کرد: هرچقدر موقعیت خراب کنید، باعث می‌شود که تیم حریف رو به جلو بیاید و حتی به گل هم برسد.اما پس از گل پیکان فکر می‌کنم بازیکنانم شخصیت واقعی تیم پدیده را نشان دادند. بعد از اخراجم گل بدی خوردیم و جمع کردن تیم کار سختی بود اما بازیکنانم کاری کارستان کردند.

گل‌محمدی همچنین عنوان کرد: باید از هواداران تشکر کنم که جانانه تیم را تشویق کردند. روحیه زیادی به تیم تزریق کردند و احساس می‌کنم پشتیبانی خوبی از ما می‌شود. از تک تک آنها ممنونم و امیدوارم این روند ادامه یابد. با توجه به وجود مشکلات مالی از بچه‌ها باید تشکر کنم که علی‌رغم مشکلات در صدر جدول باشند. تیمم شخصیت بزرگی دارد و همچنان این اعتماد را به مسئولان باشگاه داریم که این مشکلات حل شود.

سرمربی پدیده در خصوص نقطه قوت تیمش گفت: در کل بازی زیبایی را از هر دو تیم شاهد بودیم. به مجید جلالی و تیم خوبش هم تبریک می‌گویم. تیمم شخصیت والایی دارد و تلاش می‌کند.

گل‌محمدی در بخش دیگری از نشست خبری درباره اخراجش نیز گفت: قبل از اخراجم، دو صحنه مشکوک به خطای هند داشتیم، اما داور توجهی نکرد. این اتفاقات باعث شد جریان بازی به نفع حریف شود و من عصبانی شدم که چرا داور اصلا دقتی روی این صحنه‌ها ندارد. شوت به آب‌معدنی باعث شد اخراج شوم و اعتراضی روی آن ندارم‌ اما فشار بازی به شدت زیاد بود. در هر صورت از اکرمی (داور مسابقه) هم تشکر می‌کنم. عملکرد او در مجموع راضی‌کننده بود و خوب سوت زد.

او در رابطه با حضور شهردار و رییس شورای شهر مشهد در ورزشگاه نیز خاطرنشان کرد: بخش اعظمی از مشکلات ما با این کمک‌ها حل نمی‌شود. از حضورشان تشکر می‌کنیم و آنجایی که لازم داشتیم، کمک لازم را به ما کردند. در شرایطی قرار داشتیم که اگر کمک نمی‌شد کارت بازی بازیکنانم صادر نمی‌شد. مشکلات ما اما باید به طریق دیگری حل شود و امیدوارم در هفته آینده اتفاقات خوبی رخ دهد.



دیدگاهها بسته شده است.