آیفون بزرگ‌تر می‌شود با رنگ‌های متنوع‌تر

فناوری اطلاعات > سخت افزار – سپتامبر ماه رونمایی از ۳ آیفون جدید اپل است. گفته می‌شود طراحی آیفون ۱۰ روی این ۳ گوشی اعمال‌شده، ضمن اینکه یک از گوشی‌ها بزرگ‌تر از استانداردهای قبلی اپل شده و رنگ‌های متنوعی نیز تعریف‌شده است.

 

به گزارش عرصه، اپل در بازار گوشی‌های بزرگ(فبلت) دیر اقدام کرد و قافیه را به سامسونگ و هوآوی باخته است و به همین دلیل امسال قصد عرضه گوشی ۶٫۵ اینچی را دارد. {لینک}

از سوی دیگر نام S که معمولاً روی گوشی‌های سری جدید گذاشته می‌شد، ممکن است منتفی شود و اپل نام‌های جدید برای گوشی‌های خود انتخاب کند.

منابع نزدیک به اپل می‌گویند تغییرات بزرگ در گوشی اپل نه امسال بلکه در سال ۲۰۱۹ اعمال خواهد شد و دیزاین گوشی‌های ۲۰۱۸ مانند دیزاین آیفون ایکس است و بنابراین کاربران دنبال یک طراحی انقلابی نباشند.

نکته بعدی گران شدن آیفون است که سود سرشاری را وارد جیب سهامداران خواهد کرد و آیفون ۶٫۵ اینچی (با نام فنی D33) گران‌ترین آیفون خواهد شد که با حافظه ۵۱۲ گیگ گران‌ترین می‌شود.

آیفون ایکس یا ۱۰ موجود که ۲۰۱۷ رونمایی شد بدون تغییر خاص و تنها با آپدیت تراشه روبرو خواهد شد که نام فنی آن D32 است.

اما آیفون ارزان‌تر که جایگزین آیفون ۸ می‌شود با نام فنی N84 مطرح بوده و شبیه آیفون ایکس است منتها نمایشگر ۶٫۱ اینچی ال سی دی (و نه اولد) دارد.

دو گوشی ۶٫۵ اینچی و ۶٫۱ اینچی با دو سیم‌کارت عرضه می‌شوند که این اولین بار است که اپل گوشی دو سیم کارته بیرون می‌دهد.

در کنار این تغییرات اپل نسخه آپدیت شده هدفون بی‌سیم ایرپادز، ساعت جدید اپل، ایرپاور به‌عنوان شارژر بی‌سیم و تبلت‌های آی پد پرو جدید ۱۱ و ۱۲٫۹ اینچی را رونمایی خواهد کرد.

 

۵۶۵۶

 



دیدگاهها بسته شده است.