ویرایش مدل تعالی صنعت گردشگری

به گزارش عرصه، در دومین جلسه “کمیته علمی جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری” که به ریاست دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو در پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی واقع در ساختمان دانشگاه علم و فرهنگ تشکیل شد، ویرایش ۹۷ مدل تعالی صنعت گردشگری به تصویب این کمیته رسید.

این مدل با درنظرگرفتن اسناد بالادستی، نظرات و پیشنهادهای خبرگان صنعت گردشگری، ارزیابان ارشد جوایز تعالی، اساتید دانشگاه در حوزه گردشگری، مقتضیات فضای کسب‌وکار این صنعت و مدل‌های معتبر بین‌المللی تدوین شده است.
 
مدل تعالی صنعت گردشگری شامل ۹ معیار است که پنج معیار اول، به عنوان توانمندساز سازمان و چهار معیار بعدی نتایج  برگرفته از عملکرد سازمان محسوب می‌شود.

نحوه ثبت نام متقاضیان، فراخوان ارزیابان، دوره‌های تربیت ارزیاب، تقویم اجرائی جایزه به انضمام مدل جایزه و راهنمائی‌های لازم در سایت اینترنتی جایزه قرارداده شده است.

فرآیند ثبت نام از پنج مهر ماه، روزجهانی گردشگری شروع می‌شود. از تمامی سازمان‌ها و بنگاه‌های فعال در صنعت گردشگری شامل هتل‌ها، رستوران‌ها و اماکن تفریحی و رفاهی، شرکت‌های حمل و نقل گردشگر، آژانس‌های مسافرتی و… و. دعوت به عمل می‌آید در جایزه ثبت نام کرده و کارشناسان واجد شرائط خود را بر اساس تقویم اعلام شده در سایت جایزه برای دوره‌های آموزشی اعزام کنند.



دیدگاهها بسته شده است.