تحسین رسانه‌های جهان از عملکرد دروازه‌بانان داربی مادرید

به‌ گزارش ‌عرصه ‌و ‌به نقل از آس،  داربی نخست این فصل لالیگا شنبه شب با تساوی بدون گل بین تیم‌های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید به پایان رسید. در این دیدار  عملکرد دروازه‌بانان هر دو تیم قابل توجه بود و تیبو کورتوا و یان اوبلاک اجازه ندادند دروازه‌ تیم‌هایشان باز شود.

رسانه‌های جهان نیز این موضوع را برجسته کردند. گاتزتا دلواسپورت نوشت: کورتوا در خروج‌هایش مقابل آنتوان گریزمان شجاعانه عمل کرد و  اوبلاک در متوقف کردن حمله‌های رئال مادرید نقش اصلی را داشت.

نشریه ایتالیا در ادامه نوشت: یکصد و شصت و سومین داربی مادرید مانند یک جنگ بدون دستاورد به پایان رسید. در این دیدار  عملکرد کورتوا و اوبلاک قابل توجه بود. به لطف عملکرد آنها دروازه‌ها باز نشد.

سایت آرژانتینی کلارین نیز به داربی مادرید پرداخت و نوشت: رئال مادرید نتوانست اتلتیکوی دیگو سیمئونه را شکست دهد. سرمربی آرژانتینی توانست رکورد خود را در سانتیاگوبرنابئو بهبود ببخشد.

این نشریه در ادامه‌ نوشت: برابری در این دیدار کمی برای تیم میزبان تلخ بود اما اتفاق شیرین برای سیمئونه و دستیارانش محسوب می‌شود چون توانستند رکورد شکست ناپذیری‌شان را در برنابئو به شش بازی برسانند.  

“همه ناراضی هستند، نتیجه‌ بدون گل میان رئال مادرید و اتلتیکو،” تیتر روزنامه‌ کوریره دلو اسپورت بود. رسانه ایتالیایی نوشت: دو تیم مادریدی فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند اما آنها را از دست دادند و نتوانستند پیروز میدان شوند.

ال پائیس رسانه اسپانیایی نیز به این دیدار پرداخت و نوشت: داربی مادرید، داربی دروازه‌بانان بود. ابتدا نوبت کورتوا بود و سپس اوبلاک درخشید. دو دروازه‌بان برتر جهان مهاجمان دو تیم را ناکام گذاشتند.

اسپورت کاتالونیا تیتر زد: مادرید در داربی دروازه‌بانان نتیجه‌ مورد نظر خود را کسب نکرد.

نشریه اسپانیایی نوشت: کورتوا در نیمه نخست نقش تعیین کننده‌ای برای رئال مادرید داشت که  بیش از این که درخشان عمل کند، ضعیف ظاهر شد. این در حالی بود که اوبلاک دروازه‌ اتلتیکو را در نیمه دوم نجات داد.



دیدگاهها بسته شده است.