استکی: رئیس فدراسیون مدیرفنی را انتخاب می‌کند/ مشکل مالی حل شود مربی خارجی برای پایه می‌آوریم

علیرضا استکی در گفت و گو با عرصه، در خصوص انتخاب مدیر فنی برای تیم‌های ملی بوکس، توضیح داد: طبق تصمیم گرفته شده در جلسات شورای فنی، قرار بر این است فرد مورد نظر را خود حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس معرفی کند. رای گیری که در شورای فنی صورت گرفت نتیجه خیلی جالبی در پی نداشت و این تصمیم گرفته شد.

او در ادامه با بیان اینکه شورای فنی هیچ دخالتی در انتخاب مدیر تیم‌های ملی بوکس نخواهد داشت،‌ خاطرنشان کرد: به هر حال برای این سمت باید یک نفر به شورای فنی معرفی شود نه اینکه شورا او را انتخاب کند، شخص نهایی را باید خود رئیس فدراسیون اعلام کند.

مربی سابق تیم ملی بوکس بزرگسالان در پاسخ به این سوال که، از نظر او این شورا می‌تواند تصمیات سازنده‌ای برای بوکس ایران بگیرد؟ اظهار کرد: این شوار و جلساتش حتما می‌تواند تصمیمات خوبی را در راستای پیشرفت این رشته بگیرد. فدراسیون بوکس فدراسیونی است که کار کردن در آن سخت بوده و به همین دلیل نیاز به همفکری است.

سخنگوی شورای فنی بوکس در مورد هدف و بحث اصلی شورای فنی، گفت: در حال حاضر اصلی‌ترین بحث مسئله اسپانسرینگ در بوکس است تا بتوانیم مشکلات مالی را تا حد ممکن برطرف کنیم. اگر این روند شورا ادامه پیدا کند، در محقق شدن برنامه‌های تیم ملی می‌تواند کمک کند.

علی استکی در پاسخ به این سوال که آوردن مربی خارجی برای رده‌های پایه تیم‌های ملی به کجا رسید؟ اظهار کرد: قطعا یک مربی خارجی را برای پرورش رده‌های پایه به کشور وارد می‌کنیم. اگر مسئله اول که بحث مالی است برطرف شود، مربی مورد نظر وارد تهران می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که گزینه نهایی همان مربی ازبک اعلام شده(حمید تانگری برگنوف) است؟ خاطرنشان کرد: در حال حاضر انتخاب نهایی این مربی است اما باز هم همه چیز بستگی به شرایط پیش رو دارد.



دیدگاهها بسته شده است.