سرمربی والیبال شهروند اراک: گرفتن یک امتیاز از مشهد راضی کننده بود

اکبر خداوردی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی عرصه، در خصوص شکست تیمش مقابل پیام مشهد در پنجمین هفته از سوپر لیگ والیبال کشور اظهار کرد: در ست‌های اول و دوم خیلی ضعیف ظاهر شدیم. پیام مشهد، تیم ما را پس از ست دوم دست کم گرفت و بازیکنانم پس از آشنا شدن با جو سالن، شرایط ایده‌آل خود را پیدا کردند و در ست‎‌های سوم و چهارم از  حریف پیشی گرفتند.

وی افزود: پیام برای پیروزی پا به میدان گذاشته‌بود. در ست‌های اول و دوم و پنجم در دریافت‌مان دچار مشکل بودیم و توپ‌های سوم‌مان اغلب با دفاع تیم حریف روبرو می‌شد. در ست‌های سوم و چهارم در خط حمله تیم‌مان موفق عمل کردیم که نتیجه آن پیروزی در این ست‌ها بود. بازیکنانم جوان و بی‌تجربه هستند و به مرور زمان باید بیاموزند که پیروزی در دو ست به معنای پیروزی در یک بازی نیست.

خداوردی خاطرنشان کرد: تیمی هستیم که برای بقا در لیگ می‌جنگیم. اگر بازی را با نتیجه ۳ بر صفر به حریف واگذار می‌کردیم هم چیزی از دست نمی‌دادیم، اما ارزش کارمان وقتی مشخص می‌شود که می‌توانیم در خانه حریف و در مقابل هوادارانش دو ست از پیام بگیریم.

وی تصریح کرد: ست پنجم را نیز می‌توانستیم به نفع خودمان به اتمام برسانیم، اما پیام تیم قدرتمند و پرمهره‌ای است و از حمایت هوادارانش برخوردار بود. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. گرفتن یک امتیاز از مشهد و در مقابل پیام برایمان ارزشمند است. امیدوارم در بازی‌های آتی نتایج بهتری همراه با برد کسب کنیم.



دیدگاهها بسته شده است.