توضیحات دبیر فدراسیون بسکتبال درباره نبود ماساژور و بدنساز در کنار ملی‌پوشان

دبیر فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با عرصه، درباره دلیل غیبت بدنساز و ماساژور در ترکیب تیم ملی بسکتبال اظهار کرد: به هر حال یکسری محدودیت‌ها وجود دارد که ما بر اساس آنها کار را پیش می‌بریم. تلاشمان این است که ملی پوشان شرایط خوبی داشته باشند و بر همین اساس هماهنگی انجام شده که پزشک همراه تیم در این زمینه نیز کمک کند و کنار ملی پوشان باشد.

عماری درباره دلیل اعزام کوهیان به استرالیا در شرایطی که در اردوی تهران و دوحه کنار تیم نبوده نیز بیان کرد: آقای کوهیان مستقیم راهی استرالیا می‌شود و آنجا کنار ملی‌پوشان خواهد بود. یکسری کارهای شخصی درباره دانشگاهش وجود داشت که با هماهنگی فدراسیون و سرمربی تیم به آنها پرداخت و سپس به تیم اضافه می‌شود و به همین دلیل نتوانست در تهران و دوحه با تیم باشد. در مجموع همه چیز با هماهنگی سرمربی و فدراسیون انجام می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا آرون گرامی‌پور به تیم اضافه می‌شود و آیا برای این بازیکن به فدراسیون جهانی پول پرداخت شده یا نه؟ گفت: این بازیکن قرار بوده به دوحه برود اما آسیب داشت و قرار است با هماهنگی سرمربی تیم برنامه‌اش را مشخص کند. فدراسیون کارهای لازم را برای حضور او در تیم ملی انجام داده و درباره آن مبلغ هم مشکلی وجود ندارد. حتی کارهای لازم برای مایک رستم‌پور هم انجام شده است. ما سعی داریم از همه ظرفیت‌ها بهره ببریم.

به گزارش عرصه، تیم ملی بسکتبال ایران نهم و دوازدهم آذر با استرالیا و فیلیپین دیدار می‌کند که ملی پوشان در این دو سفر طولانی ماساژور و بدنساز ندارند.



دیدگاهها بسته شده است.