محقق: صف‌آرایی جدید در منطقه سرنوشت مسلمانان را به بیراهه می‌برد

به‌ گزارش ‌عرصه، محمد محقق ، معاون رییس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان طی سخنانی در یازدهمین نشست شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی، اظهار کرد: شاهد تجدید صف‌آرایی‌ها در منطقه هستیم که می‌تواند سرنوشت مسلمانان را به بیراهه بکشاند. در گذشته وقتی فلسطینینان در برابر رژیم اشغالگر قدس صف آرایی می‌کردند همه مسلمانان از آن استقبال می‌کردند و همه در برابر ملت فلسطین حساس بودند.

وی ادامه‌ داد: اسلام دشمنی دارد که پا روی آرمان‌های مسلمانان گذاشته و می‌خواهد معیاری را برای حق و باطل تعیین کند. به عنوان مثال شروع عادی سازی روابط بین مسلمانان و برخی از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و همچنین آشتی و دوستی با رژیم صهیونیستی به این معنا است که می‌خواهند دشمنی مسلمانان را از اشغالگری قدس به سمت برخی کشورهای اسلامی برگردانند و این واقعا خطرناک است.

معاون رییس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان همچنین، بیان‌ کرد: باید بدانیم هر حرکتی که در این جهت شروع شود، یقینا طراحی جدیدی برای دشمنان اسلام است و توجه کنید که دشمنان اسلام می‌خواهند صف آرایی جدیدی را ایجاد کنند تا دوست و دشمن بین مسلمانان  گم شود. لذا بیداری اسلامی به این مفهوم است که هوشیار باشیم و بدانیم استراتژیست‌هایی که برای مقابله مسلمانان استراتژی طراحی می‌کنند در کجا قرار دارند.



دیدگاهها بسته شده است.