بزرگترین برد دنور برابر لیکرز در شب کم‌فروغ "پادشاه جیمز"

به گزارش عرصه، در یکی از بازی‌های برگزار شده تیم فینیکس سانز در خانه و در سالن تاکینگ استیک ریزرت آرنا با نتیجه ۱۰۹ بر ۱۰۴ مغلوب میهمان خود ایندیانا پیسرز شد.

برای ایندیانا که در بازی قبل بردی قاطع با اختلاف ۳۳ امتیاز مقابل یوتا به دست آورده‌بود، داگ مک درموت ۲۱ امتیاز و دامونتس سابونیس ۲۱ امتیاز و ۱۶ ریباند از روی نیمکت و مایلز ترنر ۱۶ امتیاز و ۱۳ ریباند و درن کالیسون ۱۱ امتیاز و ۱۱ پاس منجر به گل کسب کردند تا سیزدهمین برد ایندیانا در این فصل ثبت شود.

مایلز ترنز با یک پرتاب سه امتیازی موفق در ۴۸ ثانیه مانده به پایان ایندیانا را ۱۰۴ بر ۱۰۱ پیش انداخت اما دوین بوکر با یک شوت سه امتیازی موفق امتیازات را در عدد ۱۰۴ مساوی کرد ولی بوگدان بوگدانویچ با یک پرتاب سه امتیازی موفق در ۳۱ ثانیه مانده به پایان باعث پیروزی ایندیانا شد.

برای فینیکس سانز تی جی ورن ۲۵ امتیاز، دوین بوکر ۲۰ امتیاز و ۸ پاس منجر به گل و دی آندره ایتون ۱۸ امتیاز و ۱۲ ریباند کسب کردند اما فینیکس برای هشتمین‌بار در ده بازی اخیرش شکست خورد.

برد با اختلاف ۳۳ امتیاز در خانه یوتا در بازی قبل، پنجمین باری بود که ایندیانا در خارج از خانه بردی با اختلاف بیش از ۳۰ امتیاز کسب می‌کند و برای اولین‌بار در ۲۲ سال گذشته بعد از پیروزی ۱۲۷ بر ۸۰ در شهر ونکوور در دسامبر سال ۱۹۹۶ به دست آمد.

دی آندره ایتون بازیکن سال اولی فینیکس از سال ۱۹۹۲ تاکنون تبدیل به چهارمین بازیکنی در NBA شد که موفق شده‌اند در ۲۰ بازی اول دوران ورزشی خودشان حداقل ۳۰۰ امتیاز و ۲۰۰ ریباند کسب کنند. سه بازیکن دیگر بلیک گریفین، تیم دانکن و شکیل اونیل هستند.

در دیگر بازی تیم دنور ناگتس در خانه در سالن پپسی سنتر موفق شد با نتیجه ۱۱۷ بر ۸۵ لس آنجلس لیکرز را با شکست بدرقه کند.

برای دنور مالیک بیسلی، جمال ماوری و پاول میلساپ هر کدام ۲۰ امتیاز کسب کردند تا بزرگترین پیروزی مقابل تیم لیکرز را جشن بگیرند. برد با ۳۲ امتیاز اختلاف در بازی دیشب رکورد برد با ۲۹ اختلاف امتیاز سال ۱۹۹۳ را ارتقا داد. همچنین نیکولا یوکیچ ۱۴ امتیاز و خوانچو هرنانگومز ۱۲ امتیاز برای دنور کسب کردند تا چهارمین پیروزی متوالی تیم به ثبت برسد.

برای لیکرز کایل کوزما ۲۱ امتیاز کسب کرد درحالی که لبرون جیمز و برندون اینگرام هر کدام ۱۴ امتیاز برای لیکرزی کسب کردند که در اواخر ماه اکتبر اولین شکست فصل دنور را رقم زده بودند، اما در این بازی به دنبال راهی برای شوت زنی در فشار دفاعی دنور می‌گشتند و موفق نبودند. برای دهمین بار در این فصل دفاع دنور امتیازات لیکرز را زیر ۱۰۰ امتیاز نگه داشت.

روجون روندو به خاطر شکستگی دست ششمین بازی لیکرز را از دست داد. برای دنور هم گری هریس دومین بازی را به خاطر مصدومیت زانو از دست داد و تری کریگ جای وی در ترکیب اصلی بازی کرد. کریس هریس کرنر بک و امانوئل سندرز دریافت کننده تیم فوتبال دنور برونکوس میهمانان ویژه این مسابقه بودند.

تیم ممفیس گریزلیز در خانه در سالن فدکس فروم با نتیجه ۱۲۲ بر ۱۱۴ مغلوب میهمان خود تورنتو رپترز شد.

تورنتو با ۱۷ امتیاز از حریف عقب و در آستانه شکست قرار داشت که با سه پرتاب سه امتیازی متوالی در شروع کوارتر چهارم و ۷ شوت سه امتیازی موفق در کل کوارتر چهارم بازی را به سود خود به پایان برساند. کایل لوری ۲۴ امتیاز و ۶ پاس منجر به گل و فرد ون ویلیت که هر ۶ اقدام خود را وارد سبد کرد ۱۸ امتیاز و کووای لنارد ۱۷ امتیاز و ۱۰ ریباند تا ششمین پبروزی متوالی رپترز به دست آید.

تیم تورنتو بر ای سومین‌بار موفق شد در این فصل ۶ بازی متوالی را با پیروزی پشت سر بگذارد. قبل از شش پیروزی متوالی اخیر، تیم تورنتو مقابل میلواکی شکست خورده بود.

برای تیم ممفیس که در بازی قبل نیز مقابل نیویورک با ۱۳ امتیاز اختلاف پیش بود ولی در نهایت بازی را واگذار کرد، مارک گسول ۲۷ امتیاز و مایک کانلی ۲۰ امتیاز و ۶ پاس منجر به گل کسب کردند اما برای اولین‌بار در این فصل ممفیس در دو بازی متوالی خانگی شکست بخورد.

جرن جکسون بازیکن سال اولی ممفیس تبدیل به چهارمین بازیکنی در تاریخ NBA شد که در ۲۰ بازی نخست، موفق به کسب حداقل ۲۵۰ امتیاز، ۲۰ توپ ربایی و ۴۰ بلاک شات می‌شود. سه بازیکن قبلی دیوید رابینسون، بیل والتون و پاتریک اوینگ هستند.

در دیگر مسابقه تیم میامی هیت در خانه در سالن امریکن ایرلاین آرنا با نتیجه ۱۱۵ بر ۱۱۳ مقابل میهمان خود آتاتنتا هاوکس شکست خورد. جاش ریچاردسون می‌توانست با گل کردن پرتاب ثانیه آخر خود در کوارتر چهارم پیروزی را برای میامی کسب کند، اما پرتاب ثانیه آخر بازی نیز مانند سایر اهداف این فصل میامی طبق برنامه‌ریزی پیش نرفت.

برای آتلانتا تاورین پرینس ۱۸ امتیاز، تری یانگ ۱۷ امتیاز و ۱۰ پاس منجر به گل و جان کالینز ۱۶ امتیاز کسب کردند تا پنجمین پیروزی آتلانتا در این فصل ثبت شود. رکورد آتلانتا مقابل میامی ۲ پیروزی بدون شکست و مقابل سایر تیم‌های لیگ ۳ پیروزی و ۱۶ شکست می‌باشد.

برای میامی جاش ریچاردسون ۲۲ امتیاز و دواین وید ۱۸ امتیاز و وین الینگتون ۱۶ امتیاز کسب کردند اما در نهایت میامی برای ششمین بازی متوالی در خانه و مقابل هوادارانش شکست خورد. این اتفاق برای دهمین‌بار در تاریخ ۳۱ ساله باشگاه هیت افتاد که این تیم در چند بازی متوالی خانگی شکست می‌خورد.

امروز سالگرد یکی از سیاه ترین روزهای تاریخ ورزش شهر میامی بود. سالگرد قتل شین تیلور ستاره تیم فوتبال واشنگتن رداسکینز و تیم دانشگاه میامی بود. دواین وید برای ادای احترام به این فوق ستاره نام وی را بر روی کفش‌های مسابقه اش درج کرده‌بود.

در آخرین بازی برگزار شده نیز تیم دیترویت پیستونز در خانه با درخشش ستاره خود بلیک گریفین که ۳۰ امتیاز کسب کرد، میهمان خود نیویورک نیکس را شکست داد.



دیدگاهها بسته شده است.