حل مشکل تامین لاستیک رانندگان تا پایان امسال

به گزارش عرصه، داریوش امانی در همایش بزرگداشت روز ملی حمل ونقل و راهداری در اصفهان، اظهار کرد: سازمان راهداری به شدت در پی حل مشکلات رانندگان است و با وجودی که بحث تامین لاستیک وظیفه سازمان ما نبود، به دلیل اینکه دغدغه رانندگان ما بود به این مساله ورود کردیم.

وی با اشاره به حضور رئیس مجلس در مراسم بزرگداشت هفته حمل ونقل و راهداری کشور، گفت: در این جلسه مقرر شد مباحث مربوط به قرار گرفتن حرفه رانندگی در زمره مشاغل سخت و زیان آور با قدرت بیشتری در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به یکی از دغدغه های بزرگ رانندگان در حوزه بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی، اظهار کرد: در این بخش مقرر شد صندوقی تعریف شود تا برای همیشه مشکلات این حوزه برطرف شود.

امانی با بیان اینکه در سال های گذشته حجم بار ۴۰ درصد افزایش یافت، اما ناوگان حمل ونقل ۱۲۰ درصد رشد کرد، افزود: این توسعه نامتوازن سفره رانندگان و سایر فعالان صنعت حمل ونقل را کوچک تر کرده است.

وی از ثبت سفارش دو میلیون حلقه لاستیک خبر داد و گفت: پیش‌بینی می شود با اقدامات انجام شده مشکلات لاستیک رانندگان تا پایان سال حل شود.

تقویت صنایع تولید لاستیک در ایران

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  نیز در این مراسم با اشاره به اینکه استان اصفهان به واسطه موقعیت جغرافیایی و طول راه نیازمند توجه جدی در حوزه تامین اعتبارات است، اظهار: بیشترین بار جا به جایی کالا در کشور بر بستر راه های استان اصفهان صورت می گیرد و در مساله تخصیص بودجه باید به این موضوع توجه ویژه کرد.

حمیدرضا فولادگر به فعالیت ها و پیگیری های نمایندگان مردم اصفهان در مجلس برای حل و فصل مشکل رانندگان اشاره کرد وگفت: با مشارکت فعالانه دولت و نمایندگان صنف خوشبختانه بسیاری از مسائل حل وفصل شد.

وی با بیان اینکه نوسانات نرخ ارز و مشکلات متعاقب آن در حوزه لاستیک زنگ خطر را برای مسئولان به صدا درآورده است، افزود: با توجه به توانایی فنی و مهندسی موجود در کشور تقویت صنایع تولید لاستیک باید در دستورکار قرار گیرد.



دیدگاهها بسته شده است.