نمی‌توان یادی از شهدا کرد و از قاتلان آنان حرفی نزد

به گزارش عرصه،حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر ظهر امروز (پنجشنبه) در یادواره هشت شهید طلبه و روحانی شهرستان اردستان در امامزاده یحیی(ع) شهر زواره، اظهار کرد: شهدای روحانی پرچمدار و از پیشگامان انقلاب اسلامی بودند. یک پنجم از ۳۰۰۰ روحانی استان اصفهان در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند که در هیچ قشری این تعداد شهید وجود ندارد. راهی که شهدا به ما نشان دادند در صورت استمرار نهضت اسلامی به دست صاحبش سپرده خواهد شد و اگر این راه به انحراف برود مطمئنا ضربه خواهیم خورد.بعضی‌ها دشمن و شهدا را از دیروز می‌دانند و می‌گویند اگر خواستید تجلیلی کنید، وارد مسائل سیاسی نشوید مگر می‌شود یادی از شهید کرد و از قاتلان شهدا حرفی نزد. دشمنان می‌خواستند انقلاب را متلاشی کنند و اینها همان قاتلان دیروز شهدا بودند که هنوز هم فتنه‌هایی در سر دارند.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر با بیان اینکه توانمندی ایران به جایی رسیده است که برد موشک‌هایمان از دو هزار کیلومتری گذشته و می‌توانیم در تمام عرصه‌ها موفق باشیم، خاطرنشان کرد: هر کجا به فرمان رهبر انقلاب گوش دادیم موفق شدیم و هر کجا نادیده گرفتیم ضرر کردیم و نمونه آن موضوع اقتصاد مقاومتی است.

وی در ادامه گفت: با توجه به ۱۵ هزار شهید دانش آموز در مدارس استان، چرا مسئولانی هستند که فرهنگ دشمن را ترویج می‌دهند و این هشداری است که باید جلوی آن گرفته شود.

وی در پایان گفت: فضای مجازی دامی است که جوانان را به خود جذب کردند و باید مراقب فتنه های آنان باشند.



دیدگاهها بسته شده است.