افزایش سقف پوشش بیمه‌های شخص ثالث

بیمه شخص ثالث، تنها بیمه اجباری برای تمامی خودروها است، که بیمه‌گذار به صورت سالانه یا در قسط‌های کوتاه‌ مدت، حق بیمه آن را پرداخت می‌کند.

به گزارش بازرگانی عرصه، اجباری بودن بیمه شخص ثالث بدین معناست که در صورت نداشتن، یا به تعویق انداختن تمدید آن جریمه خواهید شد. همین‌طور علاوه بر جریمه دیرکرد، اگر دچار حادثه‌ای شوید شرکت بیمه هیچ تعهدی در قبال شما نخواهد داشت و پرداخت تمام خسارت بر عهده شما خواهد بود.

با توجه به افزایش هزینه‌ها در شرایط فعلی، میزان خسارتی که بیمه ثالث تحت پوشش قرار می‌دهد از مسائل قابل توجه است. این مسئله حائز اهمیت است که در صورت وقوع حوادث با خسارات بالا، چه میزان از خسارت وارده به بیمه‌گذار، توسط شرکت بیمه جبران می‌شود.

 با توجه به افزایش مبلغ دیه در سال ۹۷، حق بیمه پایه این رشته نیز، نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است. براساس جداول منتشر شده بیمه مرکزی، حق بیمه پایه سالیانه انواع وسایل نقلیه نسبت به سال قبل ۱۰درصد افزایش پیدا کرده که این موضوع باعث ایجاد نگرانی در صاحبان وسایل نقلیه شده است. با توجه به این موضوع، برخی شرکت‌های بیمه، سقف پوشش خود را افزایش داده تا بخش بیشتری از خسارت وارده را تحت پوشش قرار دهند.

بیمه بازار، سامانه مشاوره، استعلام و سفارش آنلاین بیمه نیز در راستای ارائه خدمات مناسب و فراهم کردن سرویس‌های مناسب مشتریان، پوشش‌های بالاتر را به محصولات خود اضافه کرده است. بنابراین بیمه شخص ثالث، با پوشش‌هایی با سقف ۵۰، ۱۰۰ و ۱۵۴ میلیون تومان نیز از بیمه‌بازار قابل خریداری است.

همچنین طبق اعلام بیمه مرکزی، مبلغ حق‌ بیمه شخص ثالث برای همه شرکت‌ها در پوشش مالی ۷ میلیون تومان برابر است؛ بنابراین رقابت اصلی شرکت‌های بیمه، متمرکز بر کیفیت ارائه این بیمه است. برای سقف پوشش‌های بالاتر از این مبلغ نیز، حق بیمه‌ها متفاوت خواهد بود.

در سایت بیمه بازار، علاوه امکان مقایسه قیمت، پوشش‌ها، کیفیت ارائه خدمات و توانگری شرکت‌های بیمه نیز قابل مقایسه بوده و امکان دریافت مشاوره آنلاین نیز فراهم است. علاوه بر این، در بیمه‌بازار امکان خرید اقساطی بیمه شخص ثالث وجود دارد. همچنین می‌توانید بجای خرید بیمه ثالث یک ساله، بیمه کوتاه مدت خریداری کنید تا بدون چک هزینه بیمه خود را قسطی پرداخت کنید.

در این روش، پس از یکسال تخفیف بیمه شما محفوظ می‌ماند و با احتساب اختلاف قیمت بیمه کوتاه مدت و یکساله، می‌توان هزینه خرید بیمه را مشابه وام با کارمزد ۱۸% درنظر گرفت. مزیت خرید بیمه‌های کوتا مدت بجای اقساطی، خرید بدون نیاز به چک و تنظیم پرداخت اقساط در بازه‌های سه، چهار یا شش ماهه است.

بیمه‌های شخص ثالث کوتاه مدت سه ماهه، چهار ماهه و شش ماهه، در بیمه‌بازار قابل خریداری است. شما پس از اتمام مدت بیمه‌نامه، همان بیمه دقیقا با همان شرایط قبل و با یک کلیک قابل تمدید خواهد بود که این موضوع باعث می‌شود در کمترین زمان ممکن بیمه خود را تمدید کنید.

پس از انتخاب مناسب‌ترین بیمه، میتوانید آنلاین ثبت سفارش کنید و در هرجای ایران، آن را در آدرس دلخواهتان تحویل بگیرید. بیمه‌بازار، سعی دارد با استفاده از منابع معتبر و دقیق، شما را در انتخاب بهترین بیمه ثالث همراهی کند.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و عرصه در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر ۴۵۰۱۰۹۸


دیدگاهها بسته شده است.