احتمال پخش «خاک گرم» در بهمن/روایت یک سریال از میراث فرهنگی کرمان

فریبا توکلی، تهیه‌کننده سریال «خاک گرم» در گفت‌وگویی با عرصه با بیان اینکه تاکنون ۶۰ درصد سریال تصویربرداری شده است، اظهار کرد: به طور کلی سریال «خاک گرم» در استان کرمان تصویربرداری شده است و الان نیز در یکی از شهرستان‌های کرمان هستیم. 

او با بیان اینکه تدوین همزمان با تصویربرداری سریال انجام می‌شود، گفت: سریال در حال آماده شدن است و هر زمان که شبکه یک سیما تشخیص بدهد در کنداکتور شبکه قرار خواهد گرفت که به احتمال زیاد در بهمن ماه سال جاری روی آنتن می‌رود.  

توکلی موضوع و محور اصلی سریال «خاک گرم» را روایت ملی و میراث فرهنگی برشمرد و درباره علت حضور پروژه در کرمان یادآور شد: از آنجا که می‌خواستیم در این سریال‌ از لوکیشن‌های خاصی استفاده بکنیم به کرمان رفتیم؛ چراکه این لوکیشن‌ها در کرمان، بم و سهرج موجود بود. همچنین با توجه به اینکه شخصیت اصلی داستان یک باستان شناس است که برای بخش جدید حفاری در ارگ بم دعوت به کار می‌شود، بخش اعظمی از بستر داستان در استان کرمان سپری می‌شود. 

او گفت: امیدوارم مردم این سریال را ببینند و از تماشای لوکیشن‌هایی که کاملا نو هستند لذت ببرند و با استان کرمان آشنا شوند.

به گزارش عرصه، روند تصویربرداری سریال «خاک گرم» به تهیه‌کنندگی فریبا بانک توکلی و کارگردانی جواد ارشاد از پانزدهم مهرماه با نام قبلی‌ «تردید» را در منطقه کرمان آغاز شد. 

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی که در ۳۰ قسمت به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه یک و با موضوع میراث فرهنگی ایرانیان در حال تولید است، آمده: مردی به نام «برومند» به همراه همسرش «هما» برای سرپرستی یک سایت باستان‌شناسی دعوت به همکاری می‌شوند که در این مسیر با کشف یک منطقه بسیار حساس و استراتژیک به لحاظ تاریخی وارد ماجراهایی می‌شوند …

بهزاد فراهانی، دانیال حکیمی، فرشته سرابندی، بهرام ابراهیمی، شهروز ابراهیمی، رضا توکلی، معصومه آقاجانی، شیوا خسرومهر، فرزاد باقری، آسیه سلطانی، علی‌محمد رادمنش، فرزاد باقری، رحمان باقریان، مریم گودرزی، علی کهن، خلیل نظام‌آبادی، مهدی حشمتی، زهرا اسلامی و محسن افشار از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش می‌کنند.



دیدگاهها بسته شده است.