لوایح زیربنایی مدیریت شهری بهتر است از طریق دولت به مجلس ارسال شود

به گزارش عرصه، پیروز حناچی در حاشیه افتتاحیه اولین مرکز دائمی پایش سلامت کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران در جمع خبرنگاران درخصوص بررسی طرح جامعه مدیریت شهری که فردا در مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود، گفت: بی‌تردید بازبینی قوانین باید انجام شود و در حوزه قوانین مدیریت شهری نیست. این امر باید انجام شود ولی حتماً این بازبینی باید با همکاری و هماهنگی دولت انجام شود.

وی افزود: بازبینی قوانین بار مالی به همراه دارد و باید حقوق مدیریت شهری نیز مدنظر قرار گیرد. لذا بهتر است لوایح زیربنایی در این حوزه به شکل لایحه و از طریق دولت به مجلس شورای اسلامی ارسال شود که در این صورت قطعاً مؤثرتر خواهد بود.

شهردار تهران درخصوص افتتاح نخستین مرکز دائمی پایش سلامت کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران گفت: تعداد زیادی از همکاران ما کار سخت و زیان‌بار دارند لذا باید در معرض پایش سلامت به صورت دوره‌ای قرار گیرند که در این مرکز با تعیین وقت قبلی و به صورت رایگان با بهره‌گیری از بیمه همکارانمان در شهرداری تهران این کار انجام می‌شود.

حناچی درخصوص برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در شهر تهران نیز گفت: مذاکراتی را در قالب برگزاری جلسات شروع کرده‌ایم و در صورتی که به نتیجه برسیم آن را اعلام خواهیم کرد.



دیدگاهها بسته شده است.