نگاه ویژه‌ شرکت ایران کیش به کسب و کارهای نوین


مدیرعامل شرکت ایران کیش معتقد است که این شرکت نگاه ویژه‌ای به کسب و کارهای نوین داشته و خدمات ویژه و خاصی را برای آنها درنظر خواهد گرفت.

به گزارش بازرگانی عرصه، پیمان طبری، در خصوص دستاوردهای این شرکت در پنج سال اخیر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: ایران کیش در برخی شاخص‌ها رتبه اول و دوم را به خود اختصاص داده و به دنبال حفظ و افزایش سهم بازار هستیم؛ همچنین ایجاد شبکه فروش و خدمات را در دستور کار قرار داده‌ایم تا بتوانیم سهم از بارا را توسعه دهیم.

وی با اشاره به اینکه در پنج سال گذشته بسترهای فنی و نیروی انسانی ارزشمندی برای ایران کیش ایجاد شده، افزود: مطمئناً در آینده نگاه ویژه‌ای به کسب و کارهای نوین داشته و خدمات ویژه و خاصی را برای آنها درنظر خواهیم گرفت. همچنین با نگاه ویژه به فناوری‌های روز دنیا، سعی داریم از این ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات جدید و بهتر، استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش با بیان اینکه یکی از مهمترین پروژه‌های در دستور کار این شرکت، اپلیکیشن پات است، تاکید کرد: درحال حاضر ۳ میلیون و ۴۰۶ هزار نفر عضو این اپلیکیشن هستند که با بروزرسانی جدید خدمات بیشتری به آن اضافه شده است.

وی تاکید کرد: پرداخت خرد یکی از دغدعه‌های مهم بانک مرکزی و شاپرک است و به دنبال ارائه خدمات مناسب در حوزه پرداخت خرد هستیم تا بتوانیم مشکل پرداخت خرد را با استفاده از ظرفیت کیف پول و ابزارهای نوین رفع کنیم تا هزینه این دسته از تراکنش‌ها کاهش پیدا کند.

طبری در مورد درباره توسعه زیرساخت دستگاه‌های کارتخوان تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت ارز، تجهیز و توسعه شبکه کارتخوان اقدامی بسیار مشکلی شده و باید از سایر ظرفیت‌ها به منظور افزایش جذب تراکنش استفاده شود.

وی همچنین در خصوص برنامه ایران کیش برای mPOS (پوزه‌ای موبایلی): در حوزه موبایل پوز ۱۵ هزار دستگاه را در شبکه ارائه دادیم و دستاورد مطلوبی به دست آوردیم که باعث شده تا نسبت به سایر رقبا رتبه خوبی دریافت کنیم و در لیست سه شرکت برتر بخش کارتخوان‌های موبایلی قرار بگیریم.

مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش با بیان اینکه مهمترین مساله در خصوص این ابزار این است که با توجه به تحریم و افزایش قیمت دستگاه‌های کارتخوان انتطار داریم، کارتخوان‌های موبایلی در شبکه پرداخت مورد توجه قرار گیرد، یادآور شد: در همین راستا با افزایش جذابیت بازار تیراژ عرضه نیز افزایش پیدا می‌کند؛ موضوع مهم این است که در حوزه کارتخوان بحران داریم و نوسازی و توسعه شبکه بسیار سخت است که در همین راستا تعمیر دستگاه‌های معیوب و استفاده از دستگاه‌های جدید که در سال گذشته در شبکه خریداری شده را در دستور کار قرار دادیم.

وی درباره رویکرد این شرکت برای کاغذ در صنعت پرداخت اظهار کرد: هزینه کاغد افزایش بسیار زیادی پیدا کرده و فکر اساسی باید برای این مسئله کرد چرا که هزینه شرکت‌ها را افزایش داده و تأمین آن نیز با مشکل روبرو است؛ ضروری است تا رسید الکترونیک از سوی بانک مرکزی ابلاغ شود و سیستم قضائی نیز رسید الکترونیک را بپذیرد تا مشکل کاغذ به عنوان یک بحران رفع شود.

وی با اشاره به راهکار پیامک تصریح کرد: در حال حاضر پیامک هزینه بیشتری از رسید دارد و باید اپراتورها در این زمینه کمک کنند؛ ایران کیش به دنبال حرکت برای ارائه رسیدهای دیجیتالی خاص است.

طبری درباره اقدامات ایران کیش در حوزه رسید کاغذی تاکید کرد: هم اکنون رسید پذیرنده اجباری نیست و کاغذ از ۹ به ۵ رسیده است تا مصرف کاغد کاهش پیدا کند؛ البته این مقدار یک سانت کمتر از میزان اعلام شده استاندارد شاپرک یعنی ۶ سانت است که البته موارد استاندارد شاپرک رعایت شده و همین یک سانت برای شرکت در مصرف کاغذ حیاتی بوده و باعث می‌شود هزینه‌ها کاهش چشمگیری داشته باشد.

همچنین شهره آقابابایی، مدیر پروژه پات گفت: اپلیکیشن پات در حال حاضر ۴۲ سرویس را ارائه می‌دهد و با توجه به اینکه در آینده صنعت پرداخت متعلق به محصولات این چنینی است، ایران کیش در زمینه پات تمرکز کرده است.

وی با اشاره به دستاوردهای پات گفت: پات جایزه دکتر نوربخش به عتوان مهمترین جایزه صنعت پرداخت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به دلیل ارائه خدمات به روشندلان دریافت کرد.

مدیر پروژه پات با اشاره به خدمات جدید این اپلیکیشن افزود: پرداخت عوارض آزادراهی، امکان دریافت امتیاز اعتبار بانکی با سیستم احراز هویت قوی و ایمن، همکاری با دو اپراتور جدید مخابراتی تله کیش و شاتل موبایل و پرداخت فطریه از جمله خدمات جدید اپلیکیشن پات است.

آقابابایی همچنین اعلام کرد که پات جزو معدود اپلیکیشن‌های داخلی است که در نسخه IOS هم فعال بوده و با تغییرات این نرم افزار در گوشی‌های اپل، با مشکل روبرو نشده است.

از سوی دیگر، علی یادگار اظهار کرد: در سال جاری از یکسو قصد داریم همکاری‌مان با بانک‌ها و شرکت‌های طرف قرارداد را حفظ، توسعه و ارتقا دهیم و از سوی دیگر، در کنار ارزش افزوده نیروی انسانی که بسیار اهمیت دارد، ارزش‌های افزوده خود در درگاه‌های پرداخت، توسعه محصولات، خدمات و امکانات را هم افزایش دهیم.

معاون توسعه بازار شرکت ایران کیش همچنین گفت: توسعه خدمات و سرویس‌ها و حرکت به سمت پروژه‌های خاص هم از دیگر اهداف این شرکت است.

کد خبر ۴۶۱۷۷۹۶


دیدگاهها بسته شده است.