پخش بازی‌های تیم ملی والیبال ایران در برنامه «توپ و تور»

به گزارش عرصه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، لیگ جهانی والیبال با نام جدید لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ با حضور ۱۶ تیم در سطح یک برگزار می‌شود و بازی والیبالیست‌های ایران در برنامه «توپ و تور» به تهیه‌کنندگی بهزاد کاویانی روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

کاویانی با بیان اینکه «ویژه‌برنامه امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته پوشش داده خواهد شد»، گفت: پخش آیتم‌های مختلف و جذاب متناسب با زمان، گرافیک و معرفی کشورهای حاضر در رقابت‌های لیگ به تصویر کشیده خواهد شد و با حضور کارشناسان، تحلیل فنی مسابقات به صورت تخصصی در هر بازی انجام می‌شود.

او افزود: تمامی بازی‌های دلاورمردان کشورمان را به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهیم کرد، ضمن اینکه پوشش تمامی مسابقات در کنداکتور شبکه مشخص شده است. پخش و پوشش سایر مسابقات لیگ ملت‌های والیبال نیز از شبکه ورزش سیما خواهد بود.

کاویانی همچنین درباره کیفیت پخش مسابقات یادآور شد: برنامه «توپ و تور» در هفت سال گذشته به عنوان بهترین پوشش‌دهنده پخش زنده مسابقات معرفی شده و امیدواریم امسال نیز با هدف رضایت هرچه بیشتر هموطنان عزیزمان بهترین پوشش رسانه‌ای این مسابقات را ارائه دهیم.

این تهیه‌کننده گفت: ۱۵۰ نفر مستقیم و ۲۵۰ نفر غیرمستقیم این برنامه را در سه استودیوی تهران، ارومیه و اردبیل از آغاز تا پایان مسابقات همراهی می‌کنند و امیدواریم مجموع این تلاش‌ها با رضایت مخاطبان گرامی همراه باشد.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه در هفته‌های سوم و چهارم مسابقات، در شهرهای ارومیه و اردبیل میزبان بازی‌ها خواهیم بود، تمامی آیتم‌های ویژه دو شهر میزبان از پیش‌ساخته شده و آماده پخش حین برگزاری مسابقات است.

لیگ ملت‌های والیبال FIVB با حضور ۱۶ تیم از کشورهای آرژانتین، استرالیا، برزیل، بلغارستان، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، ایران، ایتالیا، ژاپن و لهستان، پرتغال، روسیه، صربستان و آمریکا از دهم خرداد به مدت پنج هفته تا نهم تیر برگزار می‌شود و بازی‌های تیم ملی والیبال ایران در قالب ویژه برنامه «توپ و تور» از شبکه سه سیما و سایر بازی‌ها نیز از شبکه ورزش سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

زمان پخش رقابت‌ها، کشور میزبان و محل برگزاری مسابقات به شرح زیر است:

* شهر ژیانگمن چین (سالن ژیانگمن)

جمعه ۱۰ خرداد – ساعت ۱۲:۳۰ – ایران – ایتالیا (برگزار شده)

شنبه ۱۱ خرداد – ساعت ۱۶:۳۰ – ایران – چین (برگزار شده)

یکشنبه ۱۲ خرداد – ساعت ۱۲:۳۰ – ایران – آلمان (برگزار شده)

* شهر توکیو ژاپن (ورزشگاه ماساشینوفورست)

جمعه ۱۷ خرداد – ساعت ۱۱:۱۰ – ایران – برزیل

شنبه ۱۸ خرداد – ساعت ۱۰:۴۰ – ایران – آرژانتین

یکشنبه ۱۹ خرداد – ساعت ۱۴:۱۰ – ایران – ژاپن

* شهر ارومیه (سالن غدیر)

جمعه ۲۴ خرداد- ساعت ۱۸:۳۰ – ایران – کانادا

شنبه ۲۵ خرداد – ساعت ۱۸:۳۰ – ایران – لهستان

یکشنبه ۲۶ خرداد – ساعت ۱۸:۳۰ – ایران – روسیه

* شهر اردبیل (ورزشگاه رضا زاده)

جمعه ۳۱ خرداد – ساعت ۱۸:۳۰ – ایران – پرتغال

شنبه ۱ تیر- ساعت ۱۸:۳۰ – ایران – استرالیا

یکشنبه ۲ تیر – ساعت ۱۸:۳۰ – ایران – فرانسه

* شهر پلوودیف بلغارستان (کولودروما)

جمعه ۷ تیر – ساعت ۱۸:۳۰ – ایران – صربستان

شنبه ۸ تیر – ساعت ۲۲:۱۰ – ایران – بلغارستان

یکشنبه ۹ تیر – ساعت ۱۸:۳۰ – ایران – آمریکا



دیدگاهها بسته شده است.