احسان روزبهانی: آسیب دیدگی‌ام برای المپیک مشکل ساز نیست

به گزارش عرصه، احسان روزبهانی در تورنمنت آزاد چین به دلیل خونریزی بینی با نظر پزشکان از ادامه مسابقات انصراف داد و بر سکوی سوم ایستاد. البته او می‌گوید که آسیب‌دیدگی‌اش جدی نیست و مشکلی برای حضور در المپیک ندارد.

بوکسور المپیکی ایران در  وزن ۸۱ کیلوگرم، درباره حضورش در تورنمنت چین اظهار کرد: در این تورنمنت ۱۰ نفر برتر هر وزن از چندین قاره حضور داشتند که من در جای سوم قرار گرفتم. در دور اول با قرعه استراحت روبه رو شدم، در دور دوم حریف مغول را از پیش رو برداشتم که مبارزه خوبی بود و در مبارزه سوم مقابل حریف کره ای در حالی که از حریف جلو بودم به دلیل خونریزی بینی از ادامه مبارزه انصراف دادم.

وی افزود: در مقابل حریف کره ای مبارزه خوبی از خودم نشان دادم و تا راند سوم هم از او جلو بودم، اما ناگهان در یک درگیری با سرش ضربه ای به بینی ام زد که باعث خونریزی شدیدی شد و بعد از آن دیگر نتوانستم مبارزه کنم. پزشکان مسابقات هم بعد از دیدن این شرایط اجازه مبارزه کردن را ندادند و من به ناچار در جای سوم قرار گرفتم.

احسان روزبهانی با تاکید بر این که آسیب دیدگی اش چندان جدی نیست، گفت: خدا را شکر خوبم و مشکلم جدی نیست. البته به خاطر پارگی روی بینی ، شش بخیه خورده ام و الان هم شرایطم خوب است.

وی ادامه داد: این آسیب دیدگی برای المپیک مهم نیست و بعد از بازگشت به ایران تمرینات را دنبال خواهم کرد. بینی ام آسیب دیده اما تاثیری برای حضور پرقدرتم در المپیک نخواهد داشت.

بوکسور المپیکی ایران در پاسخ به این سوال که چه زمانی به ایران باز می گردد و شرایط حریفان در تورنمنت چین چطور بود؟گفت: سه شنبه به ایران برمی گردیم و در چین هم مبارزات خوبی انجام دادم و از خودم راضی هستم. هر ۱۰ نفر حاضر در مسابقات از بهترین های این وزن بودند.

بوکسور المپیکی ایران در وزن ۸۱ کیلوگرم در تورنمنت آزاد چین در شهر “گویان” در دور سوم و در جمع چهار نفر پایانی در حالی که تا پایان راند سوم از حریف کره‌ای جلو بود با نظر پزشکان و به دلیل خونریزی بینی از ادامه مسابقه انصراف داد و به ناچار در جای سوم ایستاد.

در این رقابت ها بوکسورهایی از اروپا، آسیا و اقیانوسیه در ۱۰ وزن حضور داشتند و به نفرات اول تا سوم هر وزن به ترتیب پنج هزار، سه هزار و هزار دلار جایزه نقدی تعلق گرفت.

غلامرضا کریمی به عنوان مربی و علی چراغی به عنوان مربی بدنساز احسان روزبهانی را در این سفر همراهی می کردند.

احسان روزبهانی ملی‌پوش وزن ۸۱ کیلوگرم ایران از طریق شرکت در مسابقات بوکس حرفه‌ای آیبا APB تنها سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو را برای ایران کسب کرده است.



دیدگاهها بسته شده است.