آیفون ۲۰۱۷ اپل با بدنه شیشه ای عرضه می شود

به استناد گزارشی که چند ماه پیش منتشر شد، ادعا شده بود که اپل در نظر دارد آیفون سال ۲۰۱۷ را با بدنه ای کاملا شیشه ای روانه بازار کند.

به گزارش عرصه، به استناد گزارشی که چند ماه پیش منتشر شد، ادعا شده بود که اپل در نظر دارد آیفون سال ۲۰۱۷ را با بدنه ای کاملا شیشه ای روانه بازار کند. حال اگر شما هم تمایل دارید بدانید این گزارش تا چه اندازه قابل اعتماد است، امروز خبرهای تازه ای در این باره منتشر شده که خبرهای پیشین را تایید می کنند. در ادامه با تک شات همراه باشید.
همانطور که از نام شایعات پیدا است، نمی توان به آنها صد در صد اعتماد داشت، چرا که صرفأ شایعه هستند، ولی امروز گزارشی منتشر شده که حاکی از برنامه ریزی شرکت فاکس کان برای تولید بدنه ای تمام شیشه ای برای آیفون ۲۰۱۷ اپل است. این شرکت همکار اصلی اپل برای تولید قطعات آیفون است.
بر همین اساس، به نظر می رسد که اپل طی یک سال اخیر سرگرم بررسی و آزمایش این طرح بوده است. اپل پیش از این نیز تلاش کرده بود تا آیفون ۴ خود را با بدنه ای تمام شیشه ای تولید کند. در این گزارش که از سوی وب سایت The Next Web منتشر شده، هدف اپل از اتخاذ چنین تصمیمی، تقویت میزان فروش گوشی های آیفون و زنده کردن دوباره علاقه کاربران به خرید این محصول عنوان شده است.
در عین حال که نمی توان با اطمینان گفت که تغییر در طراحی آیفون معجزه می کند و توجه مردم را به آن جلب می کند، ولی چیزی که از آن مطمئن هستیم این است که طی مدت اخیر روند فروش آیفون نزولی بوده است. شاید بتوان علت این مشکل را اشباع شدن بازار گوشی های هوشمند دانست. همچنین، ورود گسترده شرکت های چینی به بازار که گوشی هایی قدرتمند و ارزان را تولید می کنند نیز در این وضعیت بی تاثیر نبوده است.



دیدگاهها بسته شده است.