ریما رامین‎ فر درکنار پدرش! +عکس

برنامه اقتصادی پایش امشب ۲۳ آبان ماه با موضوع تحلیل و پیش‌بینی تأثیر انتخابات آمریکا بر بازارهای جهانی و داخلی به روی آنتن می‌رود.
 به گزارش عرصه، انتخاب دونالد ترامپ بعنوان چهل و پنجمین رئیس‌ جمهوری آمریکا در همان لحظات اول اعلام نتایج آرا، شوک بزرگی به بازارهای جهانی وارد کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، در برنامه پایش که حوالی ساعت ۲۳:۱۵ پخش می شود، دکتر علی سرزعیم تحلیلگر مسائل مالی و دانش‌ آموخته رشته اقتصاد از دانشگاه میلان، دکتر مهدی عسلی، کارشناس اقتصاد انرژی و »حسین راهداری» کارشناس ارشد مالی و بازارها ضمن بررسی وضعیت اقتصادی جهان، تأثیر انتخابات آمریکا بر اقتصاد ایران را بررسی خواهند کرد.

 

 

همچنین در این برنامه دکتر جواد صالحی اصفهانی از آمریکا با این برنامه گفتگوی تلفنی خواهد داشت. در بخش کارآفرین این هفته دکتر ابوالحسن رامین فر کارآفرینی که با گذر از زندگی سخت روستایی به موفقیت‌های فراوان رسیده است، تجربیات موفقیت خود را برای بینندگان بازگو می کند.

 

ریما رامین فر بازیگر سینما و تلویزیون نیز در فیلمی که از زندگی خصوصی آنها تهیه شده، پدر خود را همراهی می‌کند. سؤال نظرسنجی این برنامه نیز به این شرح است: حدس می‌زنید پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا چه تأثیری بر اقتصاد ایران خواهد داشت ؟ ۱- تأثیر مثبت ۲- تأثیر منفی ۳- تأثیری نخواهد داشت.

 

بینندگان می‌توانند برای شرکت در این نظرسنجی عدد گزینه موردنظر را به شماره پیامک ۳۰۰۰۰۱۱۱ ارسال کنید.پایش کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک است که یکشنبه‌ها بعد از سریال شبانگاهی با اجرای کیاداود اسفندیاری از این شبکه پخش می‌شود.



دیدگاهها بسته شده است.