مادرقربانی جنایت خانوادگی درغرب تهران لب به سخن گشود!

مادر مردی که چند روزقبل همراه فرزندانش قربانی جنایت خانوادگی شدند، با حضور در دادسرای جنایی تهران، برای عروس جنایتکارش به اتهام قتل پسر و دو نوه‌اش درخواست قصاص کرد.

%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%af%db%8c

به گزارش عرصه،مادر مردیکه چند روزقبل همراه فرزندانش قربانی جنایت خانوادگی شدند، با حضور در دادسرای جنایی تهران، برای عروس جنایتکارش به اتهام قتل پسر و دو نوه‌اش درخواست قصاص کرد.

 

این زن صبح دیروز با حضور در دادسرای جنایی تهران وقتی مقابل بازپرس مدیرروستا ایستاد با تسلیم شکایت‌اش گفت: «عروس‌ام، پسرم و دو نوه‌ام را به قتل رسانده و تقاضای قصاص‌اش را دارم.» وی ادامه داد: عروسم دختر آرامی بود و در تمام مدتی که در خانه ما زندگی کرد مشکلی از او ندیدیم. اما نمی‌دانم چرا دست به این کار زد. ضمن اینکه وضعیت جسمی و روحی تنها نوه‌ام که در این جنایت  زنده مانده خوب نیست.

 

او هیچ حرفی نمی‌زند و در تمام این چند روزی که به خانه آمده فقط سکوت کرده است. نوه‌ام ۸۰ بخیه خورده ولی وضع روحی‌اش خیلی وخیم‌تر از شرایط جسمی‌اش است.به‌دنبال اظهارات زن میانسال، بازپرس جنایی درخواست او برای قصاص عروسش را ثبت کرد. این درحالی است که متخصصین پزشکی قانونی باید درباره وضعیت سلامت روانی زن جوان اظهارنظرکنند تا دراین باره تصمیم‌گیری شود.

 

بنابراین گزارش، ظهر جمعه ۷ آبان جنایتی در شهرک آزادی  تهران رخ داد که درجریان آن زن جوان پس از به قتل رساندن همسر، دختر ۱۱ ساله و پسر ۴ ساله اش و مجروح کردن دختر ۱۰ ساله اش، دستگیر شد. دختر ۱۰ ساله‌اش با انتقال بموقع به بیمارستان از مرگ نجات یافت و پس از بهبودی به درخواست خود، به خانه مادربزرگ پدری‌اش رفت.



دیدگاهها بسته شده است.