حامد لک: از تیم‌های سوئدی پیشنهاد جدی دارم

به گزارش عرصه، حامد لک دروازه‌بان تیم صبای قم پس از شکست تیمش در ضربات پنالتی درباره صحبت‌های علیرضا افتخاری مبنی بر عدم رعایت فیرپلی توسط این بازیکن اظهار کرد: من با تماشاگران رابطه خوبی دارم و با آن‌ها شوخی می‌کردم. آن‌ها بیش از حد به من لطف دارند! در کل بازی خوبی بود و شروع خوبی داشتیم ولی در آخر نتوانستیم پیروز از زمین بازی بیرون بیاییم.

او با بیان اینکه تیمش هیچ برنامه‌ای برای کشاندن بازی به ضربات پنالتی نداشته است، گفت: به هر حال شرایط بازی ایجاب می‌کند و ممکن است بازی به پنالتی کشیده شود. استقلال هم روی ضربات پنالتی تمرین کرده است. در بازی می‌توانست اتفاقات مختلفی بیفتد. امکان این وجود داشت که ما در دقیقه ۹۰ گلی دریافت کنیم که روی تکل مدافع‌مان این اتفاق نیفتاد.

دروازه‌بان تیم صبای قم درباره پیشنهادی که از باشگاه‌های سوئدی دارد، تصریح کرد: من پیشنهاد جدی از کشور سوئد دارم و پیگیر شرایط آنجا چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ امکانات هستم و تلاشم این است که به آن باشگاه بروم.

او درباره سجده‌ای که پس از تساوی در ۱۲۰ دقیقه انجام داد گفت: من  معمولا پس از همه بازی‌ها سجده شکر انجام می‌دهم و این به خاطر این است که سلامت از زمین بازی بیرون آمدم. این حرکت من هیچ ربطی به گرفتن تساوی از استقلال نداشت.



دیدگاهها بسته شده است.