خرمگاه: از خودمان راضی هستیم و نتایج خوبی گرفتیم

به گزارش عرصه، محمد خرمگاه درباره دیدار تیم‌های استقلال تهران و صبای قم که منجر به پیروزی آبی‌پوشان در ضربات پنالتی و صعود به مرحله یک چهارم جام حذفی شد، اظهار کرد: همان طور که دیدیم صبای قم برای دفاع کردن آمده بود و خوب هم این کار را انجام می‌دادند. اگر ما مقداری دقت می‌کردیم می‌توانستیم به این تیم گل بزنیم. باید حوصله کنیم تا این تیم هماهنگ‌تر شود. مهدی رحمتی مانند همیشه در ضربات پنالتی خوب بود و توانست با گرفتن یکی از ضربات حریف، موجب برتری استقلال شود.

او در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد استقلال همچنان در خلق موقعیت دچار مشکل است، گفت: شما این را در نظر بگیرید که ما ۵ بازیکن‌مان را از دیدار گذشته در اختیار نداشتیم. این بازیکنان برای اولین بار در یک بازی رسمی و در یک تیم بازی می‌کردند. در بازی‌های قبلی ما ۶ تا ۸ موقعیت گل را خلق می‌کردیم. در این بازی هم بازیکنان ما خوب بودند.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره مطلب منتشر شده در یکی از روزنامه‌ها مبنی بر اینکه کادر فنی استقلال نقش پررنگی در برنامه‌ریزی‌های این تیم ندارد، گفت: خیلی‌ها می‌توانند خیلی حرف‌ها را بزنند. ما به کارمان اعتقاد داریم و شما هم ثمره آن را می‌بینید.

خرمگاه در پاسخ به این سوال که آیا گل آفساید استقلال به صبای قم واقعا آفساید بود یا داور اشتباه کرد، اظهار کرد: آن طور که من دیدم، آفساید نبود اما باید در تصاویر ویدئویی آن را بررسی کنیم.

دستیار علیرضا منصوریان در واکنش به اینکه دلیل درگیری او و بهنام برزای در تمرین روزهای گذشته استقلال چه بود گفت: هیچ درگیری وجود نداشت. برزای نسبت به موضوعی اعتراض کرد که ما هم او را از تمرین خارج کردیم. این تنبیهی بود که برای او در نظر گرفته بودیم.

خرمگاه درباره خارج شدن امین حاج محمدی از لیست ۱۸ نفره استقلال در اواسط نیمه نخست یادآور شد: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده بود. حاج محمدی برای این بازی در ترکیب ۱۸ نفره قرار داشت اما محمد فنایی لیستی را به ما نشان داد که نام حاج محمدی در آن قید نشده بود. نمی‌دانم اشتباه از طرف چه کسی بود اما قطعا حاج محمدی حق دارد که ناراحت شود. من از او در این باره دلجویی کردم.

وی در پایان درباره اینکه چرا با وجود اتخاذ ترکیب ۲-۵-۳ در تمرین‌های استقلال این تیم همچنان با ترکیب ۱-۳-۲-۴ بازی می‌کند گفت: به دنبال بهترین ترکیب هستیم و می‌خواهیم با چندین ترکیب مختلف بازی کنیم.



دیدگاهها بسته شده است.