عنایتی: بازیکنان برای خوشگذرانی به زمین نمی‌آیند

به گزارش عرصه، غلامرضا عنایتی، کاپیتان تیم صبای قم پس از شکست تیمش در ضربات پنالتی مقابل استقلال درباره اعتراض استقلالی‌ها به وقت کشی بازیکنان این تیم اظهار کرد: باید با دید فوتبالی به این قضیه نگاه کنیم. وقت‌کشی معنایی ندارد. بازیکن برای خوشگذرانی به زمین بازی نمی‌آید. کشاله بازیکن ما از قبل دچار مصدومیت شده بود و هر ضربه‌ای که به این بازیکن وارد می‌شد،  مصدومیت او تشدید می‌شد. این طبیعی است و ما از بدن بازیکن بی‌خبریم.

او درباره مشکلات مالی تیم صبای قم گفت: تا این باشگاه واگذار نشود، این شرایط بهتر که نمی‌شود، بدتر می‌شود. باید مجلسی‌ها بگذارند تا این باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود. فوتبال یک صنعت پول‌آور است و می‌تواند خرج خودش را دربیاورد.

بازیکن اسبق باشگاه استقلال در مورد تشویق‌های تماشاگران بیان کرد: من همیشه به تشویق‌های تماشاگران استقلال واکنش نشان می‌دهم و احترام خاصی برای آن‌ها قائلم. به آن‌ها بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.

غلامرضا عنایتی درباره تذکری که به حامد لک بین دو نیمه داد گفت: تذکری در کار نبود. ما باید با هم صحبت کنیم و این یک امر طبیعی در فوتبال است. فحاشی‌هایی که به حامد شد، روی خوشی نداشت. کارهای او به خاطر مصدومیتش بود.



دیدگاهها بسته شده است.