تقسیم امتیاز در داربی پرهیجان میلان

به گزارش عرصه، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این فصل لیگ ایتالیا، دو تیم میلان و اینتر در داربی دلامادونیا برابر هم به میدان رفتند؛ دیداری که در ورزشگاه مشترک دو تیم و به میزبانی تیم قرمز و مشکی پوش برگزار شد و در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

پیش از شروع مسابقه هواداران میلان بنر بزرگی را در حمایت از سیلویو برلوسکونی در ورزشگاه به اهتزاز درآورده بودند و افتخاراتی که این تیم تحت هدایت برلوسکونی داشته بود را به رخ تیم همشهری کشیدند. همچنین این دیدار اولین باری بود که استفانو پیولی روی نیمکت مربیگری تیم اینتر نشست.
در این دیدار میلان با ترکیب دوناروما، آباته، گومز، پالتا، دی شیلیو، کوتسکا، لوکاتلی، بوناونتورا، سوسو، نیانگ، باکا به میدان آمد تا روند نتایج خوب خود را ادامه دهد.
اینتر نیز با ترکیب هاندانوویچ، دی آمبروسیو، میراندا، مدل، آنسالدی، بروزوویچ، ژوائو ماریو، کوندوگبیا، کاندروا، پریشیچ، ایکاردی به میدان آمد.
در نیمه نخست مسابقه دو تیم بازی خوب و البته نزدیکی به نمایش گذاشتند و در حالی که بازی به پایان وقت خود در این نیمه نزدیک می‌شد، سوسو توانست گل نخست بازی را به ثمر برساند و میلان را پیش بیندازد.
اینتر در دقیقه ۵۳ با ضربه انتونیو کاندروا گل خورده را پاسخ داد و بازی را به تساوی کشاند ولی تنها چند دقیقه بعد باز هم نوبت به سوسو رسید تا گل دیگری برای تیمش به ثمر برساند.
هر چه به پایان بازی نزدیک‌تر شدیم اینتر روی به بازی مستقیم آورد و آخرین شانس‌های خود را برای باز کردن دروازه میلان امتحان کرد که در نهایت در حالی که دو دقیقه از وقت‌های اضافه به پایان رسیده بود و داور قصد پایان بازی را داشت، ایوان پرسیچ توانست گل ارزشمند را برای اینتر به ثمر برساند تا دیدار دو تیم همشهری با تساوی به پایان برسد.



دیدگاهها بسته شده است.