زهیوی: اگر از استقلال خوزستان جدا شدیم به ما نگویند "بی‌غیرت"

رحیم زهیوی در گفت‌وگو با عرصه، درباره شرایط استقلال خوزستان اظهار کرد:‌ طبق کاری که مدیرعامل باشگاه انجام داد و متمم قراردادی که دریافت کردیم، اگر تا هفته پانزدهم ۵۰ درصد مبلغ قراردادمان به دست‌مان نرسد، می‌توانیم از تیم جدا شویم. قرار بود یک هفته پیش نیز درصدی از قراردادهای‌مان را بدهند که متاسفانه تاکنون این مهم محقق نشده و حال و روز بازیکنان اصلا خوب نیست.

وی افزود:‌ البته ما طبق قولی که به آقای پورموسوی داده‌ایم تا پنج دیدار آینده تمام سعی‌مان را می‌کنیم ولی بعد از آن اگر از تیم جدا شدیم، به ما نگویند که این بازیکنان تعصب و غیرت نداشتند. ما تمام تلاش‌مان را برای این تیم می‌کنیم ولی وقتی مسوولی نیست که کاری برای ما انجام دهد و شخصیتی برای ما قائل نیستند، احتمال این‌که بعد از هفته پانزدهم از تیم جدا شویم، وجود دارد.

مهاجم استقلال خوزستان افزود:‌ در صورتی که مشکلات مالی حل نشود، نه فقط من، بلکه ۱۰، ۱۱ بازیکن دیگر نیز از تیم جدا خواهند شد. باید بگویم که با این وضعیت، شرایط تیم خیلی سخت خواهد شد. در حال حاضر فقط سرمربی تیم به دنبال پول و حل مشکلات مالی تیم است و من در این موضوع مانده‌ام که چرا فقط او باید به دنبال پول باشد. مگر هیچ مسوول دیگری نیست؟

وی بیان کرد: ‌به جای این‌که سرمربی تیم به دنبال مسایل تاکتیکی و فنی تیم باشد و تمرکزش را روی تمرینات بگذارد، باید به دنبال پول برود. کدام سرمربی این کار را انجام می‌دهد؟ تاکنون چنین مربی ندیده‌ام. مگر ما تیم محلات هستیم؟

زهیوی خاطرنشان‌کرد:‌ مطمئن باشید ما تا هفته پانزدهم تمام سعی‌مان را می‌کنیم و برای این مربی و مردم خوزستان با افتخار بازی می‌کنیم ولی اگر پول به موقع به دست‌مان نرسد، دیگر به درد شخص من نمی‌خورد، چرا که من اکنون به پول نیاز دارم. ما بازیکنی داریم که شاید باورتان نشود برای این‌که به تمرین بیاید، پول کرایه ندارد. ما متاسفانه حتی پول فصل گذشته‌مان را هم تاکنون نگرفته‌ایم. چه کسی حاضر است یک ماه پولش را نگیرد؟

وی افزود:‌ من بارها با آقای پورموسوی تماس گرفتم و متوجه شدم که او تا ساعت ۲ بامداد هم درگیر حل مشکلات مالی تیم است. به نظرم او حتی در چشم برخی مسوولان هم کوچک شده است. چرا مربی باید دنبال حل مشکلات مالی باشد؟ او این مجموعه را بسیار دوست دارد و آدم صادقی است و از نظر فنی و تکنیکی نیز بسیار بالا است و باید به او کمک کنند. من احتیاجی به او ندارم که این صحبت‌ها را می‌کنم ولی واقعا حقایق را می‌گویم؛ پورموسوی یک مربی جوان و خوش‌اخلاق است و باید به او کمک شود.

مهاجم استقلال خوزستان بیان کرد:‌ به جای این‌که پورموسوی، تیم و بازیکنان را خراب کنند باید به تیم کمک کنند. ما از ابتدای فصل به عشق مردم خوزستان بازی کردیم. به هر حال اگر تا قبل از بازی با سیاه‌جامگان یعنی تا قبل از روز پنج‌شنبه، پول به دست ما برسد، خوب است ولی بعد از آن به دردمان نمی‌خورد و تاثیرگذار نخواهد بود. اگر این پول به موقع به دست ما برسد، صد درصد استقلال خوزستان می‌تواند با توجه به پتانسیلی که دارد، خودش را بالا بکشاند و شکی در این موضوع نیست.

زهیوی در پاسخ به این سوال که گویا شما از تیم‌های پرسپولیس، ‌استقلال‌تهران و فولاد هم پیشنهاداتی دارید؟ عنوان کرد:‌ من در حال حاضر به هیچ تیمی فکر نمی‌کنم و درست است که بیشتر تیم‌ها پیشنهادهایی به من داده‌اند ولی تمرکزم روی پنج بازی آینده است و اگر شرایط تا بازی‌های آینده بهتر نشد، در خصوص پیشنهادهایی که داشته‌ام، فکر می‌کنم. ‌من اول فصل هم پیشنهادهایی داشتم ولی در کل اکنون جواب نمی‌دهم و تمرکزم فعلا روی تیم خودم است.



دیدگاهها بسته شده است.