سارق درخم‌کُن دستگیر شد

سرگرد پرویزی در گفت‌وگو با عرصه، در این‌باره گفت: چندی پیش و به دنبال رسیدگی به شکایت‌های ارایه شده از سوی شهروندان در خصوص وقوع سرقت‌های مکرر لوازم داخلی خودرو تیمی از مأموران کلانتری ۱۳۶ رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و در جریان این بررسی ها مشخص شد که تمامی سرقت ها به شیوه خم کردن در سمت راننده صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه شیوه مشابه سرقت‌ها ظن ماموران را بر اینکه سرقت ها از سوی یک سارق صورت گرفته باشد قوی تر کرد، ادامه داد: تحقیقات و بررسی‌های شبانه‌روزی ادامه یافت تا اینکه سرانجام ماموران هنگام گشت‌زنی در محدوده میدان ۴۸ فرجام یک موتورسوار را که اقدام به سرقت از یک خودرو به همان شیوه مذکور کرده بود، رویت کرده و برای دستگیری‌اش وارد عمل شدند.

رییس کلانتری ۱۳۶ فرجام با بیان اینکه فرد موتورسوار که یک کیف مشکی رنگ همراهش بود به محض دیدن مأموران پا به فرار گذاشت، خاطرنشان کرد: اما با سرعت عمل مأموران این فرد ناکام مانده و پس از دستگیری به کلانتری منتقل شد.

پرویزی با بیان اینکه در بازرسی از کیف این فرد شش دستگاه پخش مسروقه که همان شب به سرقت رفته بود، کشف شد، اظهاکرد: متهم تحت بازجویی قرار گرفته و با توجه به ادله موجود به بزه انتسابی سرقت از چندین خودرو به شیوه خم کردن در سمت راننده اعتراف کرد.

وی با اشاره به سوابق متهم نیز به عرصه گفت:  متهم در بازجویی های انجام شده گفت که پیش از این به مدت ۲ سال زندان بوده و پس از رهایی از زندان مجددا به سراغ سرقت های خود رفته و تا کنون نیز ۹ فقره سرقت لوازم خودرو در محدوده خیابان فرجام انجام داده است.

پرویزی افزود: متهم همچنین ادعا کرد که اموال مسروقه را در میدان شوش به مالخران اموال مسروقه فروخته که با اعتراف صریح متهم پرونده تکمیل و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد.



دیدگاهها بسته شده است.