شهنام نظر پور: ان‌شاءالله مسئولان کاری کنند انگیزه ما سرکوب نشود

شهنام نظر پور در گفت و گو  با عرصه، با بیان اینکه رقابت های قهرمانی آسیا در بالاترین سطح برگزار شده است، در این زمینه گفت: مسابقات قهرمانی آسیا بعد از بازی های آسایی از بالاترین سطح در آسیا برخوردار است. همه تیم های مدعیِ آسیا در این دوره شرکت کرده بودند. تیم ایران نیز بعد از ۲۰ سال دوری از مسابقات امسال شرکت کرد که خدا را شکر توانست به مدال برنز دست پیدا کند و برای نخستین بار برای شیرجه ایران مدال کسب کند.

او در ادامه بیان کرد: شرایط اردویی سختی را پشت سر گذاشتیم، اردوی تدارکاتی نداشتیم و در یک مقطع تمرینات نیز قطع شد. البته انگیزه خود را از دست ندادیم. ان‌شاءالله مسئولان  نیز کاری کنند که انگیزه ما سرکوب نشود زیرا مدال کسب کردن در رشته هایی مانند شیرجه، پینگ پنگ و ژیمناستیک، در سطح آسیا بسیار سخت است. از سوی دیگر از آنجایی که که ما در لیگ نیز قرار داد هایی بسیار پایینی می بندیم، در این قراردادها حدود ۳ میلیون تومان است، خود این مسائل نیز باعث دغدغه خاطر می شود.

نظر پور با اشاره به بازی های آسیایی اینچئون خاطر نشان کرد: برای بازی های آسیایی اینچئون ۹ ماه در اردو بودیم ولی تیم شیرجه به بازی های آسیایی اعزام نشد. ان‌شاءالله که مدال برنز تاثیرگذار  باشد و بیش از این به تیم شیرجه اعتماد شود.

شیرجه‌روی تیم ملی ایران در پایان اظهار کرد: با سرمایه گذاری بر روی رشته های پر مدال مانند شیرجه، به نسبت رشته های تیمی که هم هزینه هایشان بیشتر است و نیز تک مدال هستند، بسیار آسان‌تر می توان مدال های بسیاری به دست آورد. اگر بتوانیم در رسانه‌ها تبلیغات ویژه داشته باشیم، مردم بسیار بیشتر به رشته هایی مانند شیرجه رو خواهند آورد و باعث رونق گرفتن شیرجه نیز خواهد شد.

به گزارش عرصه، تیم ملی شیرجه ایران با ترکیب شهنام نظر پور و مجتبی ولی پور و با هدایت قائم میرابیان، برای نخستین در رقابت های قهرمانی آسیا در شیرجه هماهنگ سکوی ۱۰ متر  به مدال برنز دست یافت.



دیدگاهها بسته شده است.