فراخوانده شدن بانوان بسکتبالیست به کمیته انضباطی؛ تقدیر AFC از فغانی

به گزارش عرصه، مهمترین خبر آخرین روز آبان ماه، احضار بانوان بسکتبالیست بود به کمیته انضباطی بود. AFC از علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال ایران تقدیر کرد. حضور سه فوتسالیست ایرانی در بین بهترین های آسیا نیز از دیگر خبرهای امروز بود.

بانوان بسکتبالیست به کمیته انضباطی فراخوانده شدند

بعد از جلسه وزیر ورزش با رئیس فدراسیون بسکتبال، بانوان بسکتبالیست به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

حامد آفاق: توقع از شهرداری اراک بیشتر است / کارمان برابر شیمیدر آسان نیست.

کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری اراک با بیان این مطلب که توقع‌ها از تیمش بالا رفته گفت: برابر شیمیدر کار آسانی نخواهیم داشت.

تقدیر AFC از فغانی و کمک‌هایش/ سه فوتسالیست ایران در جمع بهترین‌های آسیا

AFC طی مراسمی از گروه داوری ایران تقدیر کرد همچنین نامزدهای نهایی بهترین‌های آسیا را اعلام کرد.

خروج فوتبال ایران از انفعال در مواجهه با تبعیض‌های آشکار AFC

اعتراض فدراسیون فوتبال به AFC نسبت به نبود هیچ نامی از ایران در مراسم برترین‌های فوتبال آسیا و پاسخ این کنفدراسیون نشان داد که سران فوتبال آسیا به خوبی متوجه جایگاه فوتبال ایران در آسیا هستند و به راحتی نمی‌توانند فوتبال ایران را نادیده بگیرند. اگر پیش از این لابی عرب تصمیم‌گیر در فوتبال آسیا، حق ایران را در آسیا نادیده گرفته به خاطر انفعال مدیران سابق فدراسیون ایران بوده است، موضوعی که به نظر می‌رسد با تغییر رویه، نتایج متفاوت آن در حق فوتبال ایران بیش از گذشته آشکار شده است.

طارمی: در تهران جواب رفتار بازیکنان سوریه را می‌دهیم/ الان وقت حمایت از تیم ملی است

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران معتقد است اگر تیم ملی را صعود کرده به جام جهانی بدانیم، مرتکب اشتباه شده ایم چون یک غفلت در دور برگشت  می تواند ایران را از رقابت دور کند.

فنایی: “فغانی” ارمغان فوتبال ایران و آسیاست

کارشناس و پیشکسوت داوری فوتبال کشورمان با ابراز امیدواری نسبت به انتخاب علیرضا فغانی به عنوان بهترین داور جهان گفت: با انتخاب شدن فغانی، او به ارمغان داوری ایران و آسیا تبدیل می‌شود.



دیدگاهها بسته شده است.