مربی تکواندو کرمان: فدراسیون اقرارنامه جلوی من گذاشت و گفت امضا کنم!

به گزارش عرصه، یکی از تکواندوکاران تیم ملی که مدتی قبل دوپینگش اعلام شده بود، اظهار کرد که از بتامتازون استفاده کرده و دلیل محرومیت ۴ ساله‌اش را نمی‌داند. این بازیکن در حالی که دچار محرومیت شده بود، در مسابقه‌های لیگ برتر و قهرمانی کشور نیز مبارزه کرد. حتی در مقطعی که خبر محرومیت این بازیکن اعلام نشده بود، وی به تیم ملی نیز دعوت شد. البته مسئولان فدراسیون اعلام کردند که محرومیت قطعی او مشخص نشده و هنوز زمان برای اعتراض باقی است.

محمدرضا بابادی سرمربی تیم کرمان در رقابت‌های قهرمانی کشور با اعتراض به اینکه چرا این بازیکن در مسابقه‌های کشوری حاضر بوده، اظهار کرد: من نمی‌دانم چرا باید بازیکنی که دچار محرومیت است در رقابت‌های قهرمانی کشور حاضر باشد. وی ۴ سال محروم شده و فدراسیون این را می‌دانسته است. او در این رقابت‌ها مدال طلا گرفت و بازیکن تیم ما را در فینال شکست داد.

وی  در ادامه مدعی شد: ما مدال طلای خود را می‌خواهیم و من به خاطر این اعتراض به فدراسیون فراخوانده شدم و مسئولان فدراسیون اعلام کردند که من را ۶ ماه محروم می‌کنند زیرا مصاحبه‌هایی را علیه آن‌ها انجام داده‌ام.

سرمربی تیم کرمان ادعا کرد: من به فدراسیون تکواندو رفتم و به شرطی رفتم که پولادگر در جلسه‌ حضور داشته باشد اما تنها دبیر فدراسیون با من صحبت کرد و نامه‌ای را مقابل من گذاشت که در آن نوشته بود، باید تعهد بدهم که دیگر علیه فدراسیون صحبت نکنم و حرف‌هایی که در گذشته زده‌ام را پس گرفته و دیگر چنین اشتباهی را تکرار نکنم.

وی همچنین افزود: دبیر فدراسیون انتظار داشت این نامه را امضا کنم اما من این کار را نمی‌کنم و به اعتراضم ادامه می‌دهم و حتما این مسئله را پیگیری می‌کنم. مستنداتی نیز دارم که از هر طریق باشد پیگیر آن خواهم شد.

بابادی در پایان گفت: چرا هیچ وقت پولادگر مستقیم با ما صحبت نمی‌کند؟ نمی‌دانم از چه می‌ترسد. من حرف‌هایم را قانونی می‌زنم. قرار هم بر این بود که رودررو صحبت کنم. فدراسیون دوست ندارد از آن‌ها انتقاد کنیم و هر حرفی می‌زنیم باعث محرومیت ما می‌شود.



دیدگاهها بسته شده است.