پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت پدر شهیدان قاسمی طوسی

به گزارش عرصه، در بخشی از پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی آمده است: «مرحوم حاج محمدعلی قاسمی طوسی، پدر شهیدان سرافراز «سردار محمدحسن، محمد حسین و محمد ابراهیم قاسمی طوسی» سبکبال پر گشود و به سوی معبود خود شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت تا روح قدسی آن طاهران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی‌مان باشد.

ضمن عرض تسلیت به خانواده معزز ایشان، از خداوند متعال علو درجات را برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم. ان‌شاءالله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار خواهد گردید.»

به گزارش عرصه، حاج محمدعلی طوسی که بر اثر عارضه مغزی در بیمارستان شفای ساری بستری شده بود، صبح روز جمعه – ۲۸ آبان ماه – دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مرحوم حاج محمدعلی طوسی مداح و ذاکر اهل بیت(ع)، عمری را در تحقق و خدمت به انقلاب اسلامی سپری کرد و در سال‌های دفاع مقدس همراه با فرزندان خود در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشت و شجاعانه لباس مجاهدت و رزمندگی را به تن کرده بود و در آستانه اربعین حسینی به آستان کوی دوست کوچ کرد.
مراسم تشییع پیکر حاج محمدعلی طوسی صبح امروز مصادف با روز اربعینِ حضرت سیدالشهدا (ع) با حضور مردم شهیدپرور مازندران، خانواده‌های شهدا و یادگاران دوران دفاع مقدس و اهالی قدرشناس و ولایتمدار منطقه از مصلای شهرستان نکا به سمت زادگاهش روستای طوسکلا برگزار شد.
سرلشکر شهید محمدحسن طوسی، قائم‌مقام لشکر ویژه ۲۵ کربلا در ۱۸ فروردین ماه ۱۳۶۶ در دشت خونین شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پس از سال‌ها فراق و هجران در سال ۱۳۷۴ پیکر مطهرش به آغوش خانواده بازگشت.
بسیجی شهید محمدابراهیم طوسی در ۴ اسفند ماه ۱۳۶۶ در عملیات والفجر ۶ در منطقه چیلات جام شهادت را سر کشید.
سرباز گمنام امام زمان (عج) شهید محمدحسین طوسی ۱۶ مهر ماه ۱۳۷۴ نیز در تهران ترور شد و به شهادت رسید.



دیدگاهها بسته شده است.