از عناد AFC با فوتبال ایران تا مهاجرت اسکیت‌باز ایرانی به اتریش

به گزارش عرصه، اخبار فوتبالی مهمترین خبرهای چهارمین روز هفته بود. با وجودی که فوتبال ایران از نظر فنی روزهای خوبی را سپری می‌کند، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا ثابت کرده است که با ایران مشکل دارد. از طرف دیگر عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز معتقد است که هیچ اجحافی در انتخاب کاندیدای برترین های سال آسیا در قبال ایران صورت نگرفته است. شرکت ایتالیایی جیووا نیز شکایت خود از فدراسیون فوتبال ایران را به جریان انداخته است. در کنار این خبرها فدراسیون فوتبال بعد از ماه ها مذاکره به بخشی از پول بلوکه شده خود در فیفا دست یافت.

همچنین اسکیت باز ایرانی که در رقابت های جهانی ۲۰۱۵ برای ایران مقام سوم را کسب کرده بود، قهرمان جهان ۲۰۱۶، زیر پرچم اتریش شد.

ضعف آشکار ایران و عناد AFC/ فوتبال ایران یک «ظریف» کم دارد

کنفدراسیون فوتبال آسیا ثابت کرد که با ایران مساله دارد و نمی‌خواهد مسیر جام جهانی برای ایرانیان هموار باشد اما برای خنثی کردن این توطئه، نمایندگان ایران در AFC چه کار کرده‌اند؟

دفاع عجیب عضو ایرانی AFC از انتخاب نامزدهای برتر سال آسیا

عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا معتقد است هیچ اجحافی در انتخاب کاندیدای برترین‌های سال آسیا در قبال ایران صورت نگرفته و تمام نامزدها بر اساس معیارها و مکانیزم دقیقی معرفی شده‌اند.

شکایت جیووا از فدراسیون فوتبال به جریان افتاد/ درخشان نماینده ایران

پس از مناقشه فدراسیون فوتبال و شرکت جیووا شکایت این شرکت ایتالیایی از این فدراسیون رسما به جریان افتاده است.

نامه وزیر ورزش به فیبا برای حل مشکل بانوان بسکتبالیست

وزیر ورزش و جوانان نامه‌ای را برای رییس فدراسیون جهانی بسکتبال نوشت.

بخشی از پول بلوکه شده فدراسیون فوتبال در فیفا آزاد شد

فدراسیون فوتبال ایران پس از مذاکرات چند ماه گذشته با رییس و دبیرکل فیفا، توانسته به بخشی از پول بلوکه شده خود در فیفا دست یابد.

“خاله‌بازی” بانوان بدتر است یا خشونت‌ و بی‌اخلاقی آقایان؟

تیم‌های فوتبال و فوتسال بانوان این روزها یکی پس از دیگری با تدبیر ! مدیران مرد فوتبالی منحل می‌شوند. انحلال‌هایی که با بهانه‌های مختلف در دستور کار باشگاه‌های ورزشی قرار گرفته است. اگر به قول آقای تاج، خاله‌بازی” بانوان دلیل خوبی برای انحلال یک تیم است پس چگونه می‌توان بی‌اخلاقی برخی از آقایان در فوتبال را توجیه کرد.

پاسخ گمرک به شائبه توقیف وسایل بازیکنان پرسپولیس

مدیرکل گمرک فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) درباره اخبار مربوط به توقیف لباس‌ها و وسایل تیم پرسپولیس در فرودگاه امام به ارائه توضیحاتی پرداخت و گفت که اکنون وسایل تیم پرسپولیس ترخیص شده است.

قهرمانی اسکیت‌باز ایرانی در جهان زیر پرچم اتریش!

اسکیت باز ایرانی مدال طلای جهان را زیر پرچم اتریش بر گردن آویخت، این در حالی است که او سال قبل برای تیم ملی ایران مسابقه می‌داده است.

در فدراسیون تیراندازی چه خبر است؟

فدراسیون بلاتکلیف تیراندازی که هنوز سرنوشت نهایی پرونده قضایی‌اش مشخص نیست و به درد بی‌پولی گرفتار است با پذیرش میزبانی رقابت‌های قهرمانی سلاح بادی آسیا، شرایط خود و برگزاری این رقابت‌ها را دوچندان دشوار کرده است.

فدراسیون فوتبال: از فوتبال بانوان حمایت می‌کنیم

فدراسیون فوتبال در واکنش به بازتاب‌های اظهار نظر اخیر مهدی تاج در مورد انحلال تیم بانوان استقلال تهران تاکید کرد که مجموعه فدراسیون فوتبال از فوتبال بانوان و توسعه آن حمایت می‌کند.

کودکی‌های کریستیانو رونالدو در اسپورتینگ لیسبون + عکس

مهاجم رئال مادرید که در سال ۲۰۰۲ با اسپورتینگ لیسبون قرارداد امضا کرد، امشب باید در ورزشگاه تیم پیشین خود به میدان برود.

گزارش اتحادیه جهانی کشتی: اهدای تندیس به آرمیده توسط وزیر ورزش ایران

اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به اهدای تندیس استقامت از سوی وزیر ورزش به ابوالفضل آرمیده پرداخت.

بهمن زارع: مشکل انوشیروانی و رستمی باید با تعامل حل شود

سرمربی اسبق تیم ملی تیم ملی وزنه برداری می گوید، فدراسیون تاکنون در مورد مسئله رستمی و انوشیروانی به خوبی توانسته فضا را مدیریت کند، اکنون نیز باید تعامل ایجاد کند که در این صورت خیلی مسائل حل می‌شود.



دیدگاهها بسته شده است.