بائوسا: رسانه‌ها واقعیت را درباره مسی نمی‌گویند

به گزارش عرصه و به نقل از  آس، لیونل مسی بازوبند کاپیتانی تیم ملی فوتبال آرژانتین را بر بازو می بندد و تاثیرگذارترین و سرشناس ترین بازیکن این تیم به شمار می آید.

ادگاردو بائوسا که مدتی است هدایت آلبی سلسته را به عهده گرفته است، در مورد شایعه‌های جنجالی که درباره مسی به گوش می رسد، به صحبت پرداخت و گفت: بعضی از رسانه ها به دروغ نوشتند مسی ترکیب تیم ملی فوتبال آرژانتین را انتخاب می‌کند و مربیان باید با دستور او بازیکنان را به میدان بفرستند. این دروغ محض است و واقعیت ندارد. رسانه ها درباره مسی واقعیت را نمی گویند. آرژانتین همچنانکه از اسطوره هایی مثل دیگو مارادونا و ماریو کمپس استفاده کرد، از مسی هم استفاده می‌کند. بسیاری می گویند مسی دوستان خود را در ترکیب اصلی قرار می دهد و هر بازیکنی که با او دشمن باشد، جایی در ترکیب ندارد. این یک دروغ بزرگ است.

بائوسا درباره سبک آرژانتین نیز گفت: از کسانی هستم که با یک سبک خاص مخالف هستم. به نظرم خسته کننده است که یک تیم در همه بازی‌هایش با یک روش بازی کند. از علاقمندان به تغییر و نوآوری هستم. می خواهیم روتین بازی نکنیم. آرژانتین مثل آلمان نیست.

سرمربی آلبی سلسته درباره منع کردن بازیکنان از سخن گفتن با رسانه ها نیز گفت: فکر نمی کنم این تصمیم خوبی باشد. تلاش می‌کنم چنین تصمیمی را لغو کنم. باید دید که آیا چنین چیزی مفید است یا نه.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین درباره جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم گفت: آرژانتین در صدر فهرست فیفا قرار دارد. بازیکنان بزرگی در ترکیب این تیم بازی می کنند. به همین خاطر توانایی قهرمانی در روسیه را داریم.



دیدگاهها بسته شده است.