تسریع در انتقال زائران بستری در عراق به کشور

دکتر پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با عرصه،‌ با اشاره به ادامه فعالیت نیروهای کمیته بهداشت و درمان اربعین در عراق و مرزهای سه گانه مهران، چذابه و شلمچه، گفت: بیماران بستری در بیمارستان‌های عراق به سرعت به ایران منتقل می‌شوند.

وی با اشاره به شلوغی بیمارستان‌های عراق، افزود: برای رسیدگی بهتر و بیشتر تمامی بیماران بستری در بیمارستان‌های عراق از طریق مرز مهران به کشور عزیزمان منتقل شده و در بیمارستان امام حسین(ع) شهر مهران و یا در صورت نیاز در دیگر بیمارستان‌های ایلام بستری می‌شوند. بر این اساس تدابیر لازم برای انتقال این بیماران توسط اورژانس کشور اندیشیده شده و انتقال بیماران با هدف ارایه خدمات مطلوب و بهتر انجام می‌شود.

کولیوند با اشاره به خلوت شدن شهرهای کربلا و نجف و خروج زائران ایرانی از کشور عراق، گفت: تا زمانی که زائران ایرانی در کشور عراق حضور دارند، کمیته بهداشت و درمان به آنها خدمت‌دهی کرده و از انجام وظایف خود کوتاهی نخواهد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش دما در شهرهای نجف و کربلا و همچنین کاهش دما در کشور اسلامی خودمان، لازم است که زوار نکات لازم برای حفظ سلامتی خود را مد نظر داشته باشند. همچنین به همه زائرانی که در حال برگشت به کشور هستند، توصیه می‌کنیم که در مسیر بازگشت عجله نکنند و نکات ایمنی مربوط به رعایت قوانین رانندگی را در نظر داشته باشند تا به سلامت به مقصد خود برسند.



دیدگاهها بسته شده است.