در فدراسیون تیراندازی چه خبر است؟

به گزارش عرصه، در شرایطی که تنها ۱۲ روز تا آغاز مسابقات قهرمانی سلاح بادی آسیا در تهران زمان باقی است، بودجه برگزاری این رقابت ها هنوز تامین نشده است. مسئولان فدراسیون تیراندازی برای تامین بودجه دست به دامن وزارت ورزش شده‌اند و نامه ای به این وزارت ارسال کرده‌اند اما بهتر بود فدراسیون تیراندازی با وجود بدهی‌های میلیاردی که هم اکنون با آن دست و پنجه نرم می‌کند، میزبانی رقابت‌هایی که قدرت تامین هزینه آن را ندارد بر عهده نگیرد.

با وجود این مشکلات، فدراسیون تیراندازی هنوز هم تکلیف سرمربی تیم ملی تفنگ ایران را مشخص نکرده است. بعد از المپیک و پایان دوران هدایت لازلو سوچک، فدراسیون نشینان اعلام کردند که با این مربی مجاری قرارداد پاره وقت می بندند اما با این حال لازلو اعلام کرد تا خواسته‌هایش تامین نشود حاضر به قبول هدایت تیم تفنگ ایران نیست.

تیم تفنگ ایران اکنون زیر نظر ابراهیم اینانلو تمرینات خود را پیگیری می‌کند. فدراسیون ایران که میزبان رقابت‌هاست، تدارک مناسبی برای آمادگی تیم های خود ندارد. اردوهای تیراندازی خیلی دیر شروع شد و تیم تفنگ نیز بدون سرمربی تمرین می‌کند.

تعدادی از تیراندازان رشته تپانچه نیز چندی پیش با تحریم انتخابی تیم ملی حاضر به شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا نشده‌اند.

با تمام مشکلات موجود، ایران میزبان قهرمانی سلاح‌های بادی آسیاست و باید در اندک فرصت باقی مانده تا این رقابت‌ها مشکلات مرتفع شود.



دیدگاهها بسته شده است.