دست‌نشان: بازی مقابل تیم منظم ذوب‌آهن سخت است

نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با عرصه، درباره شرایط فعلی تیمش، اظهار کرد: ‌در تعطیلات لیگ بر خلاف تعطیلات گذشته، یک اردوی پنج روزه داشتیم که در آن سه بازی دوستانه برگزار کردیم و فارغ از نتیجه، از کار بازیکنانم در این اردو راضی بودم. علی رغم این که برابر تیم های صبا و پیکان شکست خوردیم ولی بازیکنانم فوتبال خوبی انجام دادند.

وی با بیان‌ این‌که متاسفانه در این اردو میلاد جهانی دچار پارگی رباط صلیبی شد و تا پایان فصل نیز او را در اختیار نداریم، افزود: مصدومیت او ما را نگران کرد و این اتفاق برای ما بسیار گران تمام شد، چرا که جهانی، بازیکن بسیار موثرمان است که متاسفانه او را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان افزود: همچنین حسین بغلانی هم که از بازی با پرسپولیس دچار مصدومیت از ناحیه کتف شد، هنوز نتوانسته در قالب تمرینات گروهی شرکت کند و منتظر هستیم تا ببینیم چه زمانی به آمادگی کامل می‌رسد. سایر بازیکنان هم خوب هستند و مصدومیت‌های خفیف دارند که این طبیعی است. به هر حال با توجه به مصدومیت جهانی و بغلانی و همچنین کمبود بازیکنی که از قبل داشتیم، دستمان خالی شده است.

وی خاطرنشان‌کرد: ‌بعد از اردو نیز در آبادان تمرینات خوب و شادابی داریم و امیدوارم کیفیت‌مان را روز بازی با ذوب آهن به نمایش بگذاریم. ذوب آهن یک تیم اصیل است که هیچ چیزی در آن به سادگی تغییر نمی کند. حریف مان ساختار تیمی با ثباتی دارد که با رفتن یک بازیکن یا یک سرمربی، دچار تغییر نمی شود. در کل ذوب آهن دارای ثبات تیمی و مدیریتی است و در تمام دقایق بازی نیز منظم کار می کند و بازی در مقابل چنین تیم منظمی، سخت است و ما به آن ها احترام می گذاریم.

دست‌نشان با بیان این که در دیداری خانگی به مصاف ذوب آهن که تیم بزرگی است می‌رویم، عنوان کرد: البته ما هم نفت آبادان هستیم و از بزرگی چیزی کم نداریم و نفت آبادان همیشه برای فوتبال ایران قابل احترام بوده است. طبیعتا در این دیدار خانگی تماشاگران فشار و استرس بیشتری به ما وارد می کنند که البته این حق شان است و وظیفه ما هم این است که با آرامش بیشتری بازی کنیم تا بتوانیم پیروزی را که حق مردم آبادان است، به دست آوریم.

وی با درخواست از تماشاگران تیمش، گفت: ‌خواهش من از هواداران این است که تاب و تحمل ۹۰ دقیقه دیدن بازی با ذوب آهن را داشته باشند و از تیم حمایت کنند و مطمئنا در پایان نیز آن چیزی که مردم آبادان دوست دارند، اتفاق خواهد افتاد؛ پس بازیکنان تیم را مانند همیشه مورد لطف خودشان قرار دهند تا آن ها نیز با استقلال و برنامه تاکتیکی تیمی در بازی ظاهر شوند و دست به کارهای احساسی نزنند. این تنها خواهشی است که از تماشاگران خوب مان دارم و ان‌شاءالله که آن ها این کمک را به تمام مجموعه تیم داشته باشند.



دیدگاهها بسته شده است.