سریال جدیدم پخته‌تر است

به گزارش عرصه به نقل از روابط عمومی شبکه یک، بهرنگ توفیقی اظهار کرد: پس از بازگشت از مشهد مقدس، هم اکنون در لوکیشن‌های تهران مستقر هستیم و امروز سه شنبه، دوم آذر تصویربرداری در لوکیشن منزل بیژن (بهزاد فراهانی) ادامه می‌یابد و کامبیز دیرباز، پریوش نظریه، بهناز جعفری، بهزاد فراهانی، درسا بختیاری، حمیدرضا هدایتی و مهدیه نساج مقابل دوربین خواهند رفت.

او درباره پایان زمان اتمام پروژه افزود: در کارهایی که فیلمنامه کامل نیست و همزمان نگارش می‌شود قطعی نمی توان از زمان پایان کار سخن گفت ولی گمان می‌کنم کا تا دو ماه دیگر به اتمام برسد.

کارگردان سریال «انقلاب زیبا» درخصوص اینکه آیا برای ادامه کار دوباره به شهرستان خواهید رفت، تصریح کرد: تا اینجایی که سناریو نوشته شده، لوکیشن شهرستان نداریم ولی اگر فیلمنامه اقتضا کند دوباره به مشهد یا شهر دیگر خواهیم رفت.

توفیقی با اشاره به این که سعید نعمت‌الله مشغول نگارش بخش های پایانی «لبخند رخساره» است، عنوان کرد: کار از نیمه گذشته است و به‌زودی با تدوین سکانس‌هایی که در مشهد ضبط کردیم، امیر شیبان خاقانی تدوین نهایی قسمت‌های این مجموعه را شروع می‌کند.

بهرنگ توفیقی درباره تفاوت لبخند رخساره با کارهای قبلی‌اش هم گفت: به دلیل اینکه این سریال هم به قلم سعید نعمت الله است، از نظر نوع نگارش قطعا شباهت‌هایی با مجموعه «پشت بام تهران» خواهد داشت ولی از آنجا که در این دو کار، در کنار سعید بودم، به تعاملات خوبی دست یافتیم و خواسته‌های یکدیگر را درک می کنیم. به همین خاطر من احساس می‌کنم لبخند رخساره کاری پخته‌تر و بهتر نسبت به پشت بام تهران و کلا کارهای قبلی من باشد. بخش اعظم این اتفاق هم به پیش تولید و گپ و گفت هایی که من با سعید نعمت الله در جلسات کاری و فیلمنامه خوانی داشتیم، برمی‌گردد.

کارگردان سریال «آمین» یادآور شد: به گمانم لبخند رخساره کار متفاوت و جذابی باشد اما ترجیح می دهم بعد از این که سریال پخش شد، درباره آن سخن بگویم یا قضاوت کنم اما بعد از تماشای چند قسمت از سریال که تدوین شده بود، خیلی به دلم نشست و از کار خوشم آمد و امیدوارم به دل بینندگان نیز بنشیند.

«لبخند رخساره» به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی بهرنگ توفیقی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای در حال تولید است.



دیدگاهها بسته شده است.