مصدومیت جزئی مسلمان و احمدزاده در تمرین پرسپولیس

به گزارش عرصه، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز از ساعت ۱۱ و با ۳۰ دقیقه تاخیر در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

در ابتدا بازیکنان به مدت ۳۰ دقیقه به سالن بدنسازی مجموعه ورزشی شهید کاظمی رفتند و به کار با وزنه پرداختند. در ادامه با آمدن روی چمن زیر نظر مربی بدنساز تیم بدن‌های خود را گرم کردند تا تمرین‌های تاکتیکی برانکو را مرور کنند.

بخش بعدی تمرین امروز به مرورکارهای تاکتیکی اختصاص داشت. برانکو در نیمی از زمین پرسپولیسی‌ها را به تیم دو اصلی و ذخیره تقسیم کرده بود و از آن‌ها می‌خواست کارهای تاکتیکی مد نظرش را به دقت در زمین اجرا کند.

در اواسط این تمرین فرشاد احمدزاده از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت جزئی شد که پس از مداوا توسط کادر پزشکی به تمرین‌ها ادامه داد. البته یکی دو هوادار که روی سکوها بودند در زمانی که احمدزاده روی زمین بود فریاد زدند که بلند شو و ادامه بده.

در تمرین امروز محسن مسلمان هم از ناحیه انگشت کوچک دست راست دچار مصدومیت جزئی شده بود که با کمک فیزیوتراپ تیم به تمرین‌ها بازگشت.

در بخش بعدی تمرین امروز برانکو ۸ مدافع تیمش را به نیمی از زمین برد و کارهای تدافعی را با آن‌ها مرور کرد. در همین لحظه در بخش دیگری از زمین هافبک‌ها و مهاجم‌ها زیر نظر چوک، کارهای تهاجمی را مرور کردند. بخش پایانی تمرین امروز هم به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت. در اوایل تمرین علیرضا بیرانوند به همراه دو دروازه بان تیمش زیر نظر ایگور پانادیچ به تمرین‌های اختصاصی پرداختند. بیرانوند با یک دست توپ‌های شوت شده را مهار می‌کرد.

کریم باقری در تمرین امروز غایب بود.

امید عالیشاه هم که روز گذشته دست خود را گچ گرفت امروز به محل تمرین پرسپولیس نیامده بود.

در زمانی که پرسپولیسی‌ها بازی درون تیمی برگزار می‌کردند، بیرانوند به کنار زمین آمد و همراه با تماشای بازی با ایگور پانادیچ و استیلینیوویچ دقایقی صحبت کرد.



دیدگاهها بسته شده است.