هفت طرح منتخب «ویستا» معرفی شدند

به گزارش عرصه به نقل از روابط عمومی این جایزه، پریسا پهلوان – مدیر گالری ویستا – در این‌باره اظهار کرد: نخستین جایزه هنر ویستا با تاکید بر فکر و ایده‌های هنری، بعد از دو مرحله انتخاب به فهرست منتخب رسید. از میان این فهرست در خلال نمایش طرح‌های منتخب در گالری، درباره‌ی جایزه نهایی تصمیم‌گیری خواهد شد.
او ادامه داد: طرح‌های منتخب از میان ۱۵۰ طرح رسیده انتخاب شده‌اند. برای گزینش این هفت طرح، ابتدا تک تک طرح‌ها بررسی، سپس رای‌گیری اولیه و مصاحبه حضوری انجام شد و سرانجام با رای‌گیری نهایی هفت طرح منتخب تعیین شدند.
پهلوان همچنین بیان کرد: هیات انتخاب جایزه «ویستا» سطح طرح‌های رسیده را با توجه به نخستین دوره آن قابل قبول ارزیابی کرد و استمرار این حرکت را برای جنبه‌های فکری و عملی هنر معاصر ایران مفید و قابل پیشرفت می‌داند.

مدیر گالری «ویستا» گفت: این هفت طرح منتخب از ۱۵ بهمن‌ماه در گالری به معرض تماشای عموم درمی‌آید و سپس در مراسمی طرح برتر و برنده نخستین جایزه «ویستا» معرفی می‌شود.

درسا اسدی، مهسا احسنی، علی میرزایی و هاوری دانش، علیرضا شهریاری، بیژن قاسمی و مهدیه پازوکی، ترلان تبار، نازنین اعوانی و مهدیه کواکب پناه، محمدرضا عرب خزایلی افراد و گروه‌های راه‌یافته به فهرست منتخبان جایزه هستند. حمیدرضا سوری، رزیتا شرف‌جهان، بهرنگ صمدزادگان، امیرعلی قاسمی و بهنام کامرانی هیات انتخاب نخستین جایزه «ویستا» هستند. گالری «ویستا» در خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه ۱۲، شماره ۱۱ واقع است.



دیدگاهها بسته شده است.