کارخانه: از روی حسادت و دشمنی به بانک سرمایه انتقاد می‌کنند

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با عرصه با انتقاد از افرادی که دائم درباره تعداد ملی‌پوشان تیم بانک سرمایه صحبت می‌کنند، گفت: نمی‌دانم چرا تا این حد شیطنت می‌کنند؟ هیچ چیز جز حسادت نیست. آدم‌های کوچک هستند که این کارها را انجام می‌دهند. گفتن این صحبت‌ها حب و بغض است. خودشان وجود ندارند تیم درست کنند و به این دلیل از تیم ما انتقاد می‌کنند.

کارخانه با بیان اینکه علت این صحبت‌ها و انتقادها را نمی‌داند، اظهار کرد: تیم‌های دیگری هم هستند که از بازیکنان ملی‌پوش استفاده می‌کنند. نمی‌دانم این چه حساسیتی است که وجود دارد؟ یک بحثی وجود دارد دشمنی و حسادت است که حب و بغض نسبت به ما وجود دارد. ما نماینده ایران و قاره آسیا در جام باشگاه‌های جهان هستیم و باید تیم خوبی برای این رقابت‌ها داشته باشیم. اگر در این رقابت‌ها نتیجه نگیریم خود همین منتقدان فعلی از ما گلایه می‌کنند. در سال‌های گذشته تیم‌هایی مثل کاله و پیکان هم در سال‌های گذشته وضعیت ما را داشته‌اند، برای این تنگ‌نظران متاسفم.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه درباره لیگ برتر والیبال هم گفت: سطح لیگ والیبال نسبت به سال‌های گذشته به مراتب بالاتر است. هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت. بازی‌ها سنگین و نزدیک به هم است و بازیکنان جوان زیادی در مسابقه‌ها قدرت‌نمایی می‌کنند. هر تیمی با برنامه‌تر و پرتلاش‌تر باشد برنده است. تیم‌ها برابر ما انگیزه چند برابری دارند و این مشکلات همواره برای تیم‌های بزرگ وجود دارد.

او درباره عملکرد ضعیف قهرمان دوره گذشته لیگ در هفته‌های اخیر گفت: قطعا مشکلات تا مرحله پلی‌آف برطرف می‌شود. ما راه طولانی در پیش داریم و کارمان سخت است. کوچک‌ترین بی‌احتیاطی باعث از دست رفتن امتیاز می‌شود. تلاش می‌کنیم انگیزه بازیکنان‌مان را به مانند گذشته حفظ کنیم. ما رقبای دیگری هم داریم که سرمایه‌گذاری خوبی انجام دادند و با تجربه کار می‌کنند. شاید همین موضوع کار را برای ما سخت کرده باشد.

کارخانه درباره بازی تیمش در هفته هشتم لیگ برابر پارسه تهران گفت: پارسه تیم قابل احترامی است و به هیچ وجه نمی‌توان این تیم را دست کم گرفت. امیدوارم بتوانیم ۱۳ امتیاز این مسابقه را بگیریم.

او درباره حواشی موجود در لیگ و درگیری بازیکنان گفت: من این رفتارها را تایید نمی‌کنم. باید فرهنگ‌سازی درستی صورت بگیرد و اصلاحات لازم در این باره انجام شود. فدراسیون، باشگاه‌ها، کمیته داوران و کمیته انضباطی دست به دست هم بدهند و کاری کنند این مشکلات و حواشی از بین برود. یک مقدار حساسیت قهرمانی هم باعث این حواشی شده است. در پلی‌آف هم این شرایط وجود دارد و ما ۵ سال است که دائم می‌گوییم پلی‌آف حذف شود، اما این اتفاق نمی‌افتد.

او در پایان درباره مشکلات داوری نیز گفت: باید دقت بالاتر برود و از ویدئو چک استفاده کنیم. حساسیت بازی‌ها بالاست و اشتباه داوری تاثیرگذار است. یک تیم خرج می‌کند و شاید یک اشتباه باعث شود زحمات این تیم از بین برود و حقش خورده شود.



دیدگاهها بسته شده است.