کاپلو: مسی نابغه است اما توپ طلا باید به رونالدو برسد

به گزارش عرصه، کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۱۶ عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و توانست علاوه بر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ را هم به دست آورد.

او هر چند در فصل جاری رقابت های لالیگا عملکرد خوبی از خود نشان نداد اما با سه گلی که در دیدار برابر اتلتیکو مادرید به ثمر رساند بسیاری از منتقدان را وادار به سکوت کرد و نشان داد که شانس بالایی برای کسب توپ طلا دارد.

فابیو کاپلو که سابقه مربیگری در رئال مادرید را دارد به ستایش از رونالدو پرداخت و او را شایسته کسب توپ طلا ۲۰۱۶ دانست.

او در گفت و گویی که با فوکس اسپورت ایتالیا داشت، گفت: رونالدو شایسته ترین بازیکن به کسب توپ طلا ۲۰۱۶ است. او بهترین بازیکن رئال مادرید و تیم ملی فوتبال پرتغال به شمار می آید و سهم بسزایی در بالا بردن دو جامی داشت که این دو تیم در سال ۲۰۱۶ بالای سر بردند. رونالدو فصل گذشته هر آنچه را که لازم بود به دست آورد.

کاپلو درباره مقایسه رونالدو با مسی گفت: رونالدو شخصیت بزرگی دارد و بسیار خوب گل می زند. او شایسته کسب توپ طلا است اما درباره مسی باید بگویم که او یک نابغه است. نبوغ و هوش مسی بیشتر از هر بازیکنی است.

مسی با کسب ۵ توپ طلا پر افتخارترین بازیکن جهان از این حیث به شمار می آید این درحالی است که رونالدو سه توپ طلا به دست آورده است و اگر بتواند در سال ۲۰۱۶ هم توپ طلا را به دست آورد به یک قدمی مسی خواهد رسید.



دیدگاهها بسته شده است.