بازگشت بیش از ۸۵ درصد زوار اربعین به کشور

به گزارش عرصه ، سردار «محمد شرفی» در حین بازید از روند تردد زائران برگشتی در مرز مهران، اظهار کرد: در هیچ‌یک از مرزها، مشکل خاصی که روند تردد زائران را با اختلال روبه‌رو کند، وجود نداشته است و با حمایت مسئولان کشوری، استانی و تلاش بی‌وقفه نیروی انتظامی تمام شرایط پذیرایی از زائران و انتقال به شهرهایشان مهیا شده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه بازگشت زائران حسینی چند روزی است که شروع‌ شده است، تصریح کرد: این موج بازگشت هم چنان ادامه دارد و وظیفه نیروی انتظامی هنوز به پایان نرسیده است.

رئیس پلیس پیشگیری در ادامه با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور و سرد شدن محسوس هوا، افزود: هماهنگی‌های لازم با استانداری‌ها،راهداری، اورژانس و هلال‌احمر انجام‌گرفته و تمهیدات لازم برای تسهیل در تردد زائران اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: بااین‌حال از مردم خواهش می‌کنیم تا به توصیه‌های ایمنی پلیس توجه کرده و از انجام اقدامات سهل‌انگارانه پرهیز کنند و همچنین زوار محترم می‌توانند از ظرفیت بسیار خوب و شایسته توقفگاه‌های پلیس استفاده کنند.

این مقام ارشد ناجا با اشاره به اینکه بیش از ۸۵ درصد زوار به کشور بازگشته‌اند، بیان کرد : بیش از ۵۰ درصد زائران با خودروهای شخصی به مرزها مراجعه کرده بودند  که شایسته است در هنگام تحویل گرفتن خودرو خود از پارکینگ ضمن بردباری، حقوق یکدیگر را رعایت کنند، ضمن اینکه رانندگان باید دقیقاً محلی که خودرو خود را پارک کرده‌اند به خاطر داشته باشند تا موجب سهولت در ارائه خدمات شود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان با ابراز رضایت از اینکه تا این لحظه هیچ‌گونه گره ترافیکی و مشکل خاصی در سه مرز مهران، شلمچه و چزابه وجود نداشته است، تأکید کرد: امیدواریم با همکاری کامل مردم و نیروی انتظامی این مأموریت بزرگ و گسترده تا پایان به‌خوبی ادامه یابد.



دیدگاهها بسته شده است.