بیش از هر زمان نیازمند تفکر اسلامی هستیم


رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه جریان سطحی نگر وهابیت تاملات علمی عالمان اسلام را نادیده گرفته و امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند معرفی جوهره تفکر اسلامی در مدرسه نبوی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج گنج پرارزش رویش های انقلابی و سنگر پرهیبت دفاع ملی ماست.

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: بسیج یادگار ابتکاری امام است که جهادگری را در جهان ساماندهی کرد و عامل توفیق ملت در دفاع از حقوقش بود.

وی ادمه داد: امروز نیز در میادین مختلف حمایت از محرومان و دفاع از آرمان های انقلاب بسیجیان با شجاعت در صحنه هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید زمینه های لازم برای استفاده از این سرمایه ملی در شرایط فعلی فراهم شود.

وی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی آمادگی برای همکاری همه جانبه در این زمینه خواهد داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین رحلت پیامبر اعظم و شهادت امام مجتبی (ع) را تسلیت گفت و اظهار داشت: حکما، رسول الله را عقل کل عالم دانسته اند که همه فیوضات الهی از بستر وجود ایشان به سایر مخلوقات می رسد و عالم دم به دم از وجود ایشان بهره مند است، چه بدانند و چه آگاه نباشند.

وی تصریح کرد: متاسفانه جریان سطحی نگر وهابیت تاملات علمی عالمان اسلام را نادیده گرفته و به جای فهم حقایق مکتب نبوی با قشری گری کار را به تفکر جسمانیت در ساحت انسانیت رساندند. امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند معرفی جوهره تفکر اسلامی در مدرسه نبوی هستیم.



دیدگاهها بسته شده است.