تلف شدن ۶۰ هزار گوسفند به دلیل آلودگی کارخانه ذوب مس

به گزارش عرصه، علی اسدی کرم در تذکری به وزیر راه و شهرسازی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس، اظهار کرد: ۱۰ سال است جاده شهرستان شهربابک به خاتم تحویل پیمانکار است ولی هر بار با کمبود اعتبار روبروست و تعطیل می‌شود.

وی افزود: این جاده هر روز کشته می‌دهد و اعتراضات مردمی نسبت به آن بالا گرفته است. همچنین وضعیت اقتصادی مردم در مسیر جاده دچار مشکل شده و اعتراضات شدیدی نسبت به عملکرد وزارت راه از سوی مردم ایجاد شده که امیدواریم آقای آخوندی توجه ویژه‌ای به آن داشته باشد و مشکل را حل کند.

اسدی کرم در تذکری به وزیر صنعت نیز یادآور شد: کارخانه ذوب مس خاتون‌آباد شهرستان شهربابک در اثر آلایندگی بیش از ۶۰ هزار گوسفند مردم اهالی را تلف کرده و از بین برده است و ۱۱ سال است که این آلایندگی برطرف نشده و عوارض و مشکلاتی برای منطقه به وجود آورده است.

نماینده مردم شهربابک با بیان اینکه مسئولین درباره این کارخانه کوتاهی کردند و اقدام مثبتی انجام ندادند، افزود: اهالی منطقه به خاطر دام‌هایی که تاکنون تلف شده و خسارتی که از شرکت ملی مس دریافت نشده است اعتراضات شدیدی دارند. لذا از آقای نعمت‌زاده می‌خواهیم در این مورد مداخله کنند و خسارت دامداران منطقه را بپردازد.



دیدگاهها بسته شده است.