جشنواره جوان ناصریا برگزار می‌شود

‌کیانوش جهانبخش در گفت‌وگو با عرصه، اظهار کرد: افرادی می‌توانند در این رقابت شرکت کنند که سابقه خوانندگی حرفه‌ای، انتشار جُنگ موسیقی و کنسرت را نداشته باشند و سن آن‌ها کمتر از ۲۴ سال باشد.

او درباره نحوه شرکت در این جشنواره، توضیح داد: تعدادی از آثار ناصر عبداللهی را به‌صورت بی‌کلام انتشار خواهیم داد و علاقه‌مندان، ترانه این آثار را روی موسیقی بی‌کلام آن می‌خوانند و به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌کنند.

وی ادامه داد: در مرحله مقدماتی، داوران با بررسی آثار، شرکت‌کنندگان در مرحله نهایی را انتخاب می‌کنند که شرکت‌کنندگان در بخش نهایی به اجرا در روز برگزاری جشنواره می‌پردازند و آثار آن‌ها دوباره داوری می‌شود که در نهایت، نفرات برتر انتخاب می‌شوند.

رئیس انجمن موسیقی هرمزگان بیان کرد: این افراد پس از انتخاب، رها نخواهند شد و به جهت آموزش علمی خوانندگی سوق داده می‌شوند و به همین دلیل، این مقطع سنی را برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته‌ایم که قابلیت آموزش‌پذیری بهتری داشته باشند.

جهانبخش افزود: امسال برای اولین‌بار، در حال تنظیم سازوکاری هستیم که در سه بخش موسیقی محلی، پاپ و سنتی ایران، بهترین‌های سال ۹۵ در هرمزگان را مشخص کنیم که انجمن موسیقی با شاخصه‌های خود این کار را انجام می‌دهد.

‌-



دیدگاهها بسته شده است.