حبیب رضایی: «آوازه‌خوان» چالشی بزرگ برای بازیگر

به گزارش عرصه،نمایش «آوازه خوان» به نویسندگی مهدی کوشکی و کارگردانی صحرا فتحی اول آذرماه افتتاح شد و حبیب رضایی پس از دیدن نمایش به حضور امیر جدیدی که مدتی قبل فیلم «اژدها وارد می‌شود» را در سینماها داشت، در عرصه‌ی تئاتر اشاره کرد.

وی همچنین گفت: در بخش نمایشنامه اصولا با یک متن قصه‌گو و دراماتیک روبرو نیستیم و به همین خاطر کار از لحاظ اجرایی بسیار سخت است چون تمام ابزارهای مورد استفاده بازیگر نیز حذف می‌شود و یک بازیگر می‌ماند و یک متن ۵۰ دقیقه‌ای و با ضرباهنگ کلامی که تماشاگر را با خود همراه می‌کند و این چالشی بزرگ برای یک بازیگر است.

رضایی اضافه کرد: این اتفاق در اجرای اول به خوبی صورت گرفت و تمرکز بالایی از بازیگر می‌طلبد که در طول اجرا انرژی درونی خود را به خوبی حفظ  و به تناوب از آن استفاده کند.

در خلاصه‌ی داستان نمایش «آواز خوان» آمده است:« آوازه خوان سنگ قبر را می‌شکافد و اشخاص خیالی و واقعی را یک بار دیگر در سالن نمایش برای لحظاتی حیات دوباره می‌بخشد. “آوازه خوان” گورکنی است که شخصیت‌های خیالی را زنده می‌کند.»

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به حضور کسری شیخ طراح تصاویر، راضیه کوشکی ویرایش و اجرای تصاویر، میثم انتظاری مدیر صحنه، علی موسوی نور، محمدصادق زرجویان طراح پوستر و بروشور، نیما سکوت منشی صحنه، نیلوفر جعفرزاده و مریم ضمیریان عوامل صحنه، راضیه کوشکی تیزر، نوشین جعفری عکاس، آریان امیرخان (فیلم نیوز) حامی تبلیغات مجازی و ایلیا شمس (تئاتربازها) به عنوان روابط عمومی و محمد قدس و صحرا فتحی (تهیه‌کننده) اشاره کرد.

علاقمندان می توانند برای خرید بلیت به سایت tik8.com مراجعه نمایند. همچنین نمایش «آوازه خوان» هر روز ساعت ۱۸:۳۰در تئاتر مستقل تهران روی صحنه می‌رود.



دیدگاهها بسته شده است.